۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰

خرید سی پی کالاف ارزان از بهترین سایت خرید سی پی ایران

بازی کالاف دیوتی موبایل از کنترل لمسی موبایل بهره می‌برد و شامل حالت‌های بازی و نقشه‌های محبوب از بازی‌های قبلی این فرنچایز می‌شود. در ادامه می‌خواهیم نگاهی به این عنوان و مزایای خرید سی پی، ارز درون بازی کالاف دیوتی، به شکل آسان و مطمئن از سایت آی‌گیم بپردازیم.
خرید سی پی کالاف ارزان از بهترین سایت خرید سی پی ایران
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


بازی کالاف دیوتی موبایل یک عنوان رایگان موبایل است که شخصیت‌های معروف، نقشه‌های محبوب، حالت‌های بازی رقابتی و سلاح‌های ویژه این مجموعه را در یک پکیج کامل ارائه می‌کند. این بازی در سال 2019 عرضه شد و توانست در همان هفته اول، بیش از 100 میلیون بار در دستگاه‌های اندروید و iOS دانلود شود. بازی کالاف دیوتی یکی از پرفروش‌ترین فرنچایزهای تمام دوران است و موفقیت زمان عرضه نسخه موبایل آن هم نشان دهنده جامعه عظیم طرفداران این بازی است.

بازی کالاف دیوتی موبایل از کنترل لمسی موبایل بهره می‌برد و شامل حالت‌های بازی و نقشه‌های محبوب از بازی‌های قبلی این فرنچایز می‌شود. در ادامه می‌خواهیم نگاهی به این عنوان و مزایای خرید سی پی، ارز درون بازی کالاف دیوتی، به شکل آسان و مطمئن از سایت آی‌گیم بپردازیم.
 

گیم پلی بازی Call of Duty Mobile


قبل از اینکه هر مسابقه مولتی‌پلیر در بازی کالاف دیوتی موبایل آغاز شود، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل آی گیم و انتخاب تجهیزات مناسب اهمیت زیادی دارد، زیرا که باید تصمیماتی را در این زمینه بگیرید. در صفحه اصلی انتخاب تجهیزات می‌توانید یک سلاح اصلی و یک سلاح همراه برای خود انتخاب کنید. در کنار این‌ها می‌توانید یک نارنجک انفجاری یا تاکتیکی و یک مهارت سلاح مرگبار هم در اختیار شخصیت خود قرار دهید. در نهایت می‌توانید تا سه پرک را هم برای شخصیت خود انتخاب کنید که هر کدام توانایی منحصربه‌فردی را برای شما فراهم می‌کند.
علاوه بر شخصیت‌های ناشناخته، شما می‌توانید از میان سربازان معروف این مجموعه نیز کاراکتر قابل بازی خود را انتخاب کنید. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به Alex Mason از سری بلک اپس، David “Section” Mason از بلک اوپس 2، Thomas A. Merrick از COD Ghosts، Simon “Ghost” Riley از بازی مدرن وارفر 2 و در نهایت John “Soap” MacTavish و John Price از سری مدرن وارفر اشاره کرد.
 
خرید سی پی قانونی و ارزان با ایدی اکانت
 
خرید سی پی قانونی و ارزان با ایدی اکانت

از میان حالت‌های مولتی‌پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توان به موارد زیر اشار کرد:
   - Free-For-All که هر کس باید افراد دیگر را از بین ببرد.
   - Frontline که پس از اسپاون شدن در پایگاه رقیب، باید بازیکنان تیم مخالف را از بین ببرید.
   - Team Deathmatch که همان بازی کلاسیک دو تیم رقیب در برابر هم است.
   - Hardpoint که باید با گرفتن و نگهداری یک Hardpoint، امتیاز کسب کنید.
   - Domination که باید موقعیت‌های مشخص را گرفته و حفظ کرده تا امتیاز کسب کنید.
حالت معروف بتل رویال که در سال‌های اخیر تبدیل به یک حالت محبوب در بین گیمرها شده است، در بازی کالاف دیوتی موبایل هم حضور دارد و می‌توانید از آن لذت ببرید. این حالت از 100 بازیکن پشتیبانی می‌کند.
نقشه‌های معروف مختلف مجموعه کالاف دیوتی از بازی‌های سری مدرن وارفر و بلک اپس در کالاف دیوتی موبایل قابل بازی هستند. از جمله این مپ‌ها می‌توان به Nuketown، Crash، Hijacked، crossfire وStandoff اشاره کرد.
گرافیک این بازی نیز بسیار خوب است. محیط‌ها، اسلحه‌ها و سربازان همگی جزئیات بسیار خوبی دارند و مدل کاراکترها نیز برای موبایل در آن حد کاسته نشده است. البته واضح است که وقتی با عنوانی مثل Black Ops 4 مقایسه کنیم، آنچنان جالب نیست ولی این اختلاف در گوشی‌های جدید، اندک است.
 

مقایسه کالاف دیوتی موبایل و وارزون موبایل


هر دو بازی در ژانر شوتر اول شخص هستند، اما با تمرکزات متفاوت. کالاف دیوتی موبایل تمرکز بیشتری بر روی مبارزات سریع و تاکتیکی دارد، در حالی که وارزون موبایل تجربه‌ای نزدیک‌تر به بازی‌های بتل رویال مانند فورتنایت یا پابجی ارائه می‌دهد.
کالاف دیوتی موبایل معمولاً حالت‌های متنوع‌تری دارد، از جمله مسابقات تیمی، حالت زامبی، و بتل رویال. وارزون موبایل ممکن است بیشتر بر روی تجربه بتل رویال تمرکز کند.
وارزون موبایل نیز از همان سی پی که در کالاف دیوتی موبایل وجود دارد استفاده می‌کند. خرید سی پی وارزون موبایل cp warzone mobile برای خرید بتل پس و دیگر محتویات اختیاری در بازی به کار می‌رود.
 

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت معتبر آی گیم


میکروتراکنش‌ها آسان‌ترین راه کمپانی‌ها برای کسب درآمد از بازی‌های رایگان خود هستند. این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست و شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با پول واقعی، هم به تجهیزات بهتری دسترسی داشته باشید و هم به درآمدزایی بازی کمک کنید. Cod Points یا همان سی پی، واحد پولی درون بازی است که با استفاده از آن می‌توانید شخصیت‌ها و سلاح‌ها را ارتقاء داده و پرک‌های مختلف خریداری کنید و آیتم‌های گردانه کالاف دیوتی را به دست آورید.
سایت آی‌گیم با ارائه خدمات مختلف در زمینه بازی‌های ویدیویی، بهترین مکان برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل است. iGame با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، سایتی مطمئن برای خرید سی پی با آیدی و اطلاعات اکانت است و از درگاه پرداخت قانونی بهره می‌برد. در صورت بروز هرگونه مشکل هم تیم پشتیبانی این سایت در کمترین زمان به صورت آنلاین یا تلفنی، مشکل شما را رفع خواهد کرد.
 
خرید سی پی کالاف دیوتی و وارزون موبایل در تمام ریجن ها
 
خرید سی پی کالاف دیوتی و وارزون موبایل در تمام ریجن ها

البته خدمات این سایت به فروش سی پی کالاف دیوتی موبایل محدود نمی‌شود. آی‌گیم خدمات متنوع دیگری هم در زمینه فروش گیفت‌کارت‌های مختلف، اکانت پریمیوم، اکانت‌‌های ظرفیتی و ... را نیز دارد.
 

خرید سی پی کالاف ارزان آی گیم با تضمین قیمت


بازی کالاف دیوتی موبایل با ارائه محبوب‌ترین نقشه‌ها، شخصیت‌ها و تجهیزات از دنیای این فرنچایز، پکیج کاملی را برای دوست‌داران بازی‌های رقابتی روی موبایل ارائه می‌کند. برای داشتن تجهیزات برتر از جمله سلاح‌های مرگبارتر، می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت آی‌گیم، در سریع‌ترین زمان ممکن سی پی خود را درون بازی دریافت کنید.
کد مطلب: 77048
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام