۱
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷

برنامه های MX Player Pro و Mt Manager و بازی Minecraft Mod Apk

Minecraft  یک بازی رویه ای تولید شده است. این جنبه از بازی کاملاً با تجربه جهان باز گره خورده است. کاربران را در یک دنیای نامحدود قرار می دهد و به آنها آزادی کامل برای بازی را می دهد تا به هر کجا که بخواهند بروند.
برنامه های MX Player Pro و Mt Manager و بازی Minecraft Mod Apk
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بازی ماینکرافت Minecraft
Minecraft  یک بازی رویه ای تولید شده (generated game) است. این جنبه از بازی کاملاً با تجربه جهان باز گره خورده است. کاربران را در یک دنیای نامحدود قرار می دهد و به آنها آزادی کامل برای بازی را می دهد تا به هر کجا که بخواهند بروند.
اما در بازی های ویدئویی خطی معمولی، طراحان بازی نوعی تونل ایجاد می کنند که در آن بازیکن در طول بازی از نقطه A به نقطه Z عبور می کند. حتی بازی‌ هایی که به کاربران این امکان را می‌دهند در مورد کاری که می‌خواهید انجام دهند و به چه ترتیبی انتخاب کنند، هنوز خطی هستند. هر توقف در خط بازی، هر ذره از مناظر، هر سیاه چال، هر چیزی که در بازی تجربه می کنید توسط طراحان در آنجا قرار داده شده است، دقیقاً مانند یک گروه فیلمبرداری و کارگردان، تجربه ای را که هنگام تماشای یک فیلم دارید، ایجاد می کند.

اگر بخواهید بزرگترین نقشه ممکن Minecraft را (با استفاده از محدودیت های محاسبات 32 بیتی به عنوان آستانه بالای اندازه نقشه) به مقیاس دنیای واقعی (که در آن هر بلوک در Minecraft یک متر مربع است) به اندازه یک Minecraft Mod Apk Download ترسیم کنید، ملاحظه خواهید کرد که نقشه 9.3 میلیون بار بزرگتر از سطح زمین خواهد بود.
مانند محبوبیت LEGO® و سایر اسباب‌ بازی‌ های ساخت‌ و ساز،  به شما اجازه می‌دهد هر آنچه را که می‌خواهید  از جمله قلعه‌ ها، پیست‌ های مسابقه، کشتی‌ های موشکی، خانه‌ های عروسکی بسازید. استفاده از این ابزارهایی که موجود است بسیار آسان می باشد و می توانید به راحتی آنها را دستکاری کنید.

نسخه ویندوز Minecraft
نسخه رایانه شخصی Minecraft مبتنی بر جاوا است و می توان آن را بر روی هر دستگاه ویندوز، مک یا لینوکس با نصب جاوا و سخت افزار مناسب پخش کرد. اگرچه Minecraft به لطف گرایش های مینیمالیستی گرافیک و رابط کاربری، بسیار ساده به نظر می رسد، اما در اصل بسیار پیچیده است و فیزیک درون بازی به سخت افزار قوی تری از آنچه انتظار دارید نیاز دارد.

دیگر نسخه های بازی Minecraft
علاوه بر نسخه دسکتاپ، نسخه جیبی Minecraft (PE) نیز وجود دارد. Minecraft PE برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است و ۷ دلار قیمت دارد. نسخه جیبی به طور قابل توجهی تقاضای کمتری نسبت به نسخه رایانه شخصی دارد. اگرچه Minecraft PE برای انجام بازی در اپلیکیشن های موبایل و تبلت عالی است، اما در مقایسه با نسخه PC محدودیت‌ های نسبتاً زیادی دارد و تمام محتوا جدا از نسخه های رایانه شخصی و کنسول است. بنابراین فقط می توانید به سرور های چند نفره بپیوندید.

پلیر حرفه ای MX Player
برنامه mx player را می توان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پلیر های اندروید معرفی کرد.mx player با داشتن ویژگی های حرفه ای شما را در پخش فایل های چند رسانه ای کمک می کند. پشتیبانی از چندین codec  ویدیویی، قابلیت پخش فیلم با زیرنویس به صورت جداگانه، تنظیمات صدا و نور از جمله ویژگی های کلیدی و برتر mx player می باشد. برای دانلود این برنامه می توانید نسخه اورجینال با محدودیت هایی مانند پخش تبلیغات را از گوگل پلی دریافت کنید و یا از سایت Dlandroid نسخه Mod Apk که شامل تمام ویژگی های Pro برنامه با نام Mx Player Mod Apk می باشد را دریافت کنید.

 

برنامه Mt Manager
ام تی منجیر Mt manager Apk یک فایل منیجر و ویرایشگر apk بسیار قدرتمند است که می توانید از آن برای انجام کارهای زیادی در گوشی خود مانند مدیریت فایل ها، تغییر نرم افزار، ترجمه برنامه ها، ویرایش متن و غیره استفاده کنید.
 
ویژگی های اصلی Mt Manager عبارتند از:
- مدیریت فایل، مانند کپی، انتقال، حذف فایل. اگر به MT دسترسی روت root گوشی را داشته باشد، می توانید به دایرکتوری سیستم دسترسی داشته باشید، سیستم فایل را به عنوان خواندن و نوشتن مجدد نصب کنید، مجوزهای فایل و سازنده app را تغییر دهید.
- فایل ZIP را مانند WinRAR باز کنید. می‌توانید فایل‌های خارجی را بدون فشرده‌سازی و بسته‌بندی مجدد حذف، تغییر نام، جابجا، اضافه یا جایگزین کنید و فایل‌ها را در ZIP از حالت فشرده خارج کنید.
- بسیاری از ویژگی های ویرایش APK قدرتمند، مانند ویرایشگر dex، ویرایشگر arsc، ویرایشگر xml. همچنین می توانید apk را امضا کنید، apk را بهینه کنید.

 
کد مطلب: 69660
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام