۱۴
۱
plusresetminus
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰

نبرد امپراطوری (Clash of Empire)؛ تجربه قدرت و استراتژی

نبرد امپراطوری یا کلش آف امپایر، نبردی تاریخی بین قدرتمندترین امپراطور تاریخ یعنی جولیوس سزار و دشمنانش است؛ با این تفاوت که این بار تو امپراطور این جنگ‌ها هستی و قرار است تاریخ را از نو بنویسی!
نبرد امپراطوری (Clash of Empire)؛ تجربه قدرت و استراتژی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



نبرد امپراطوری یا کلش آف امپایر، نبردی تاریخی بین قدرتمندترین امپراطور تاریخ یعنی جولیوس سزار و دشمنانش است؛ با این تفاوت که این بار تو امپراطور این جنگ‌ها هستی و قرار است تاریخ را از نو بنویسی! جولیوس سزار قدرتمند تنها 4 ساعت زمان نیاز داشت تا لشکر بزرگ فارناک دوم را شکست دهد.
در بازی Clash of Empire، با توجه به امکانات بی‌نظیری که در اختیارت هست، بدون شک می‌توانی رکورد جولیوس سزار را پشت سر بگذاری. پس وقت را از دست نده، وارد این بازی بی‌نظیر و محبوب شو و همراه با لشکر قدرتمند و ابرقهرمان‌هایی که داری، نبردی واقعی و سهمگین را تجربه کن؛ درنهایت، سرزمین امپراطوری قدرتمند خودت را بساز.
 

در بازی clash of empire چه می‌گذرد؟


از آن‌جایی که بازی‌های جنگی و استراتژیک، محبوبیت و طرفداران زیادی دارند، حتما تاکنون آن‌ها را تجربه کرده‌ای. بازی نبرد امپراطوری، جنگی، استراتژیک و محبوب است؛ اما نسبت به هر بازی که تاکنون دیده‌ای، ساختاری قدرتمندتر دارد که تو را مرحله‌به‌مرحله برای نبردهای جنگی سهمگین و نفس‌گیر آماده می‌کند.
این نسخه از بازی، به زبان فارسی ترجمه شده است تا با خیالی راحت و با سرعت بیشتر سرگرم بازی شوی. همچنین خرید درون‌برنامه‌ای بسته‌های داخل بازی، این امکان را برایت فراهم می‌کند تا رقابتی برابر با دیگر بازیکنان داشته باشی.
بازی نبرد امپراتوری یک بازی استراتژیک و حماسی است که تلاش می‌کند میدان نبرد جادویی قرون وسطا را از طریق صحنه‌های جنگی هیجان‌انگیز و فکرشده دوران واقعی، بازتولید کند. در این بازی به عنوان یک لرد می‌توانی امپراطوری خود را بسازی؛ تمدنت را توسعه دهی؛ هیولاها را از بین ببری؛ ارتش خودت را آموزش دهی؛ متحدانت را برای تصرف قلمرو جمع کنی؛ دشمنان را از سراسر جهان شکست دهی؛ تاج و تخت را تصرف کنی و برای شکوه قلمرو خودت بجنگی!
 

یک تیم جهانی بساز


قطعا در طول این بازی جذاب، با دشمنان زیادی روبه‌رو می‌شوی، نبردهای سختی را پشت سر می‌گذاری و متحدانی از سراسر دنیا در اطراف خود جمع می‌کنی. نکته جالب درباره این بازی این است که می‌توانی در قسمت چت آنلاین، با بازیکنان نبرد امپراطوری از سراسر دنیا تعامل داشته باشی، اتحاد بسازی و در نتیجه، برای خودت شریک و متحد جنگی پیدا کنی.
اگر از هواداران بازی‌های استراتژیکی هستی، همین حالا با دانلود بازی نبرد امپراطوری، هیجان و قدرت را تجربه کن؛ چراکه این بازی دقیقا همان چیزی است که به دنبالش می‌گردی.
 

کد هدیه را از دست نده


با عضویت در صفحه اینستاگرام @clashofempire.ir، می‌توانی هر هفته یک کد هدیه دریافت کنی و با واردکردن کد، از هدیه‌های جذابی که در اختیارت قرار می‌گیرد، استفاده کنی. فراموش نکن که فقط 5 روز برای استفاده از کد فرصت داری. پس همین حالا پیج اینستاگرام بازی را دنبال کن تا کد و هدیه‌های جذاب بعدی را از دست ندهی.
 

آموزش بازی نبرد امپراطوری


در ابتدا باید بدانی که در بازی نبرد امپراتوری می‌توانی خودت را به‌جای بزرگ‌ترین کشورگشایان و جنگاوران تاریخ بشر بگذاری. مثلا اسکندر که تا قبل از رسیدن به سن 30 سالگی یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری‌های جهان باستان را از دریای یونان تا هیمالیا شکل داد؛ یا ناپلئون بناپارت تیزهوش که در ٣٥ سالگی امپراتور فرانسه شد؛ و دیگر فاتحان بزرگی که می‌شناسی.
سپس باید بزرگ‌ترین چالش‌ها و پیچیده‌ترین موقعیت‌ها را طی کنی تا به مراحل بالاتر و در نتیجه، تصمیم‌گیری‌های دشوارتر برسی. بعد از نصب بازی نبرد امپراتوری و ورود به آن، باید یک سری نکات مهم را در نظر بگیری تا بتوانی فاتح این بازی باشی. اگرچه این بازی جذاب پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و باید شخصا آن‌ها را تجربه کنی؛ اما در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات که هنگام آغاز بازی به آن‌ها نیاز داری، اشاره می‌کنیم.
 
 

پادشاهی و قلمرو خودت را بساز


حتما سعی کن تا پادشاهی جدیدی برای خودت بسازی. پادشاهی جدید، تعدادی مزیت به تو می‌دهد که اصلی‌ترین آن‌ها توانایی پیوستن به یک اتحاد برتر یا ایجاد اتحادی برای خودت است. همچنین می‌توانی در رتبه‌بندی‌ها جایگاه‌های بالایی کسب کنی و حداکثر جوایز را به‌دست آوری. به یاد داشته باش که همیشه می‌توانی در هر پادشاهی دیگری، تسلط بر بازی را تمرین کنی؛ اما شروع اصلی باید در یک پادشاهی جدید باشد.
 

روزهای اول بازی را جدی بگیر


میزان فعالیتی که در همان ابتدای بازی clash of empire داری، همه پیشرفت‌های بعدی را تعیین می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم حداکثر زمان را در چند روز اول به بازی اختصاص دهی.  همچنین وظایف و کارهای جدیدی که باید انجام دهی، هر روز باز می‌شود.
برای بازکردن قفل وظایف روز بعد، باید روز قبلش تعدادی کار انجام دهی. در ازای کارهای تکمیل‌شده، جایزه و امتیاز می‌گیری و بر اساس امتیازات کسب‌شده در کل مدت بازی، جوایز نهایی را دریافت خواهی کرد که شامل شتاب، طلا، چوب، منابع و ... می‌شود.
 

ساختمان‌های جدید بساز


برای ساختن ساختمان مورد نیازت، روی یک مکان خالی با فونداسیون (معمولا با مربع روی زمین مشخص می‌شود) کلیک کن و ساختمانی را که می‌خواهی انتخاب کن. هرچه سطح قلعه بالاتر باشد، ساختمان‌های بیشتری از انواع مختلف در دسترس تو قرار می‌گیرد.
 

ساختمان‌ها را ارتقاء بده


برای ارتقاء یک ساختمان، روی آن و سپس روی نماد فلش سبزرنگ با نام «ارتقاء» کلیک کن. ارتقاء ساختمان، نیازمند منابع و کارگران است. بهترین کار این است که وقتی آفلاین هستی، برای مدت طولانی (هنگام خواب، مطالعه، کار و ...) چندین پروژه ساخت‌وساز یا ارتقاء ساختمان‌ها را شروع کنی و حداقل تعداد کارگران را برای آن‌ها ارسال کنی. به این ترتیب می‌توانی چندین فرآیند را هم‌زمان تکمیل کنی و از غیبت خودت نهایت استفاده را ببری.
همچنین برای کاهش زمان ساخت یا ارتقاء، از متحدها کمک بگیر. برای انجام این کار، روی نماد «دست دادن» روی ساختمان در حال ساخت کلیک کن. پس از آن، رفقای متحد می‌توانند به تو کمک کنند. به رسم جوانمردی، کمک به سایر بازیکنان متحد را هم فراموش نکن.
 

به فکر مقاوم‌سازی ساختمان‌ها باش


مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، عملکرد آن‌ها را افزایش می‌دهد. مشابه فرآیند ارتقاء، برای استحکام ساختمان باید روی آن کلیک کنی و دکمه «استحکام» را فشار دهی. تمام این مراحل مربوط به ساخت‌وساز و همین‌طور آموزش نیروها، نشان‌دهنده اهمیت وجود کارگران است. هرچه کارگران بیشتر کار کنند، فرآیند سریع‌تر تکمیل می‌شود.
 
 

از قهرمان‌ها و خفن‌ترین ابزار بازی استفاده کن تا پیروز جنگ باشی


این بازی فوق‌العاده، ابزار و امکانات و ابرقهرمان‌های بی‌نظیری در اختیار تو قرار می‌دهد تا بتوانی جنگی تمام‌عیار رقم بزنی. برخی از این قهرمان‌ها عبارتند از:
   - قطعا جذاب‌ترین قهرمان برای تو، قهرمان ایرانی، دستان اژدهاکش است. دستان اژدهاکش که در بازی، نقش سپر تدافعی پیاده‌نظام را ایفا می‌کند، به دنبال کشتن آخرین اژدها و جاودانگی نامش به همراه ارتش فولادین خود، عازم سرزمین‌های دور می‌شود. فرصت بالابردن پرچم ایران را با دستان اژدهاکش از دست نده.
   - کلئوپاترای بی‌همتا که قهرمان پیاده‌نظام است، می‌تواند قدرت سواره‌نظام را به حداکثر برساند و صدمه زیادی به نیروهای پشتی وارد کند.
   - ریچارد شیردل که قهرمان پیاده‌نظام است، مهارت بی‌نظیری در تبدیل پیاده‌نظام به بهترین ردیف جلو دارد.
   - جولیوس سزار، اسکندر مقدونی، ژاندارک و ده‌ها قهرمان و فرمانده نظامی دیگر، در این جنگ به کمک تو خواهند آمد.

برخی از ابزار و امکانات معرکه این بازی هم عبارتند از:
   - معادن طلا که کمک می‌کنند بدون نیاز به خرید، طلا دریافت کنی. همچنین اگر آن‌ها را ارتقاء دهی، ظرفیت تولید و ذخیره‌سازی خود را افزایش خواهی داد.
   - مخفی‌گاه‌های سری که می‌توانی از آن‌ها هنگام حملات غافل‌گیرانه استفاده کنی.
   - شیرهای محافظی که پنج شخصیت مختلف و ١٦ مهارت دارند. می‌توانی آن‌ها را ترکیب کنی و به هر بازیکن یک شیر اختصاصی بدهی.
   - معادن جادویی که با شرکت در جنگ‌های اتحاد به‌دست می‌آوری.
   - تاج‌وتخت پادشاهی که مختص شجاع‌ترین جنگجو با بهترین استراتژی است. آیا تو همان جنگجو هستی؟
 
 

نبرد امپراطوری یک بازی آنلاین است یا آفلاین؟


نبرد امپراتوری یا بازی Clash of Empire یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حماسی آنلاین در بین هر دو گروه دخترها و پسرها، برای اندروید است. این بازی چندنفره و استراتژیک، شبیه به بازی‌های «کلش آف کلنز» و «کلش رویال» است که هر امکاناتی را که برای رشد و تصمیم‌گیری در لحظه نیاز داری، در اختیارت قرار می‌دهد. همچنین می‌توانی این بازی را با دیدی همه‌جانبه از نمای بالا دنبال کنی و تمام منابع و تاکتیک‌هایت را برای پیروزی به‌کار بگیری.
بازی clash of empire از نوع MMO یا همان باز‌ی‌های آنلاین نقش‌آفرینی است که به تو این امکان را می‌دهد تا رقابتی واقعی و هم‌زمان با بازیکنان و جنگاوران سراسر دنیا را تجربه کنی. بعد از پشت سر گذاشتن هر مرحله، گستره دیدت در مه فرو می‌رود و در مراحل بعدی با جنگ‌های مهیب‌تری روبه‌رو می‌شوی.
نکته جالب درباره این بازی این است زمانی که آفلاین هستی، اگر قلمرو تو مورد حمله یا جاسوسی قرار گیرد، می‌توانی در قسمت نامه‌ها، بخش گزارش نبرد، گزارش کاملی از جزئیات حمله را ببینی.
 
 

چند نکته مهم و ضروری برای بازی


برای موفقیت در بازی این نکات را فراموش نکن:
 

از افزایش سرعت رایگان هنگام ساخت استفاده کن


ساخت بیشتر چیزها در بازی clash of empire زمان می‌برد. در ابتدا، ساخت‌وسازها و ارتقای ساختمان‌ها فقط چند دقیقه طول می‌کشد؛ اما به‌مرور، ساعت‌ها و حتی روزها هم طول خواهد کشید.
 

فورا به یک اتحاد متصل شو


دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید هر چه سریع‌تر به یک اتحاد متصل شوی؛ اما دو مورد اصلی عبارتند از: انجام سریع‌تر کارها و محافظت در برابر همسایگان تشنه قدرت. وقتی در یک اتحاد هستی، می‌توانی به دیگران کمک کنی تا زمان ساخت یک ساختمان را کاهش دهند و دیگران هم می‌توانند همین کار را برای تو انجام دهند.
علاوه‌بر این، هر زمان که به متحدانت کمک می‌کنی، امتیاز اتحاد دریافت می‌کنی. همچنین مهم است که به یک اتحاد بپیوندی تا بازیکنان دیگر بلافاصله از حمله به تو منصرف شوند.
 

موجودی‌ات را فراموش نکن


تقریبا تمام منابع و پاداش‌های تقویتی که از ماموریت‌ها و رویدادها به‌دست می‌آوری، به‌جای این‌که مستقیما به فضای ذخیره‌سازی بروند، به موجودی‌ات می‌روند. ممکن است در ابتدا گیج‌کننده به نظر برسد.
اما در واقع به تو این امکان را می‌دهد که از منابع در صورت نیاز استفاده کنی؛ نه این‌که در یک حمله احتمالی آن‌ها را از دست بدهی. فقط فراموش نکن که در پایان هفته اول بازی خود، منابع زیادی را در موجودی خود انباشته خواهی کرد. اگر نیاز به ارتقاء سریع ساختمان داری، بنا به صلاحدید خودت، از آن‌ها استفاده کن.
 

نقاط مثبت و منفی clash of empire


از مزیت‌های بی‌نقص این بازی، گرافیک و ترسیم بسیار زیبا از منطقه، ساختمان‌ها و شخصیت‌هاست. مکان‌های مختلف همراه با موسیقی الهام‌بخش، بازی را در حال‌وهوای مناسبی قرار می‌دهد. با توجه به دوبعدی‌بودن آن، بازی به‌سرعت بارگذاری می‌شود و نمی‌گذارد هنگام جابه‌جایی از یک فعالیت به فعالیت دیگر منتظر بمانی.
از معایب بازی می‌توان به اتصال دائمی اینترنت و تمرکز روی آنلاین‌بودن به مدت طولانی اشاره کرد. به دلیل دو حالت بازی، یعنی بازی تکی و بازی متحدانه، تو همیشه باید آنلاین باشی. به‌طور کلی، نبرد امپراطوری بازی بسیار جالبی است و می‌تواند تو را برای مدتی طولانی درگیر کند و احساسی واقعی از یک لرد به تو بدهد؛ لردی که در تلاش برای تبدیل‌شدن به قدرتمندترین پادشاهی است.
 

بازی نبرد امپراطوری را دانلود و هیجان واقعی را تجربه کن


این بازی هیجان‌انگیز بومی‌شده، جذابیت‌هایی مانند ترجمه کامل بازی به زبان فارسی، امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای و دریافت کد هدیه از صفحه اینستاگرام فارسی را دارد؛ همچنین قابلیت چت آنلاین با متحدان از سراسر دنیا وجود دارد.
از طرفی هم بازار، امکانات بی‌نظیری در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؛ مثلا در صورت بالابودن حجم بازی، دانلود آن با اینترنت نیم‌بها حساب می‌شود. پس اگر به بازی‌های جنگی و استراتژیک علاقه داری و می‌خواهی قدرت و هیجان واقعی را تجربه کنی، همین حالا اقدام به دانلود clash of empire کن و از این بازی لذت ببر.
 
 
کد مطلب: 70141
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ی دونه کستلم رو ی سال پیش مسدود کردن بعد دیدم دست یک خانم اهل کشور نیجریه هست گفتم دست شما چیکار می‌کنه گفت خریدم. یدونه کستلم هم الان سه ماه هست پریده 126ملیون تومن هذینه کرده بودم باز کسی جوابگو نیست من از کجا شماره مدیریت توسعه دهنده بازی رو پیدا بکنم
ناشناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
تا تو باشی از جیب هزینه نکنی
میثم
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقا من بازی رو روی شماره گوشیم متصل کردم و الان رمزش یادم رفته اگر میتونید بهم کمک کنید خیلی خیلی ممنون میشم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام داخل بازی جلوی در قلعه با اپراتور درمیان بزار کنک میکنن
Aman1366malek
feedback
Iran, Islamic Republic of
عالی
مسعود
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیا سرورها بازهم ادغام می‌شوند. تاریخ بعدی ادغام چه موقع هست ممنون
فرزاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
اکانت من مینویسه حساب ازاتصال خارج شده صدتا جیمیل زدم ولی جوابگونیستن من هزینه کردم هفت ماه وقت گذروندم خداخوشش نمیادبازی من وصل بکنینتوسعه دهنده ومشتیبانی جوالگو نیستن چرا ایامیتونم شکایت قضایی بکنم
امیر
feedback
Iran, Islamic Republic of
من گوشی ایفون خریدم ولی بازی من رو سرور نسخه فارسی بازی سیو لطفا بگید ببینم از کدوم برنامه میشه دانلود کنم نسخه فارسیش را
اسماعیل
feedback
Iran, Islamic Republic of
از بازار قلمروو 340هستم اتحاد IR1
Mohammad
feedback
Iran, Islamic Republic of
اکانتم ثبتش پریده نمیتونم وارد شم.پشتیبانی بازی پاسخ نمیده.راهی هست کمک کنید
هدایت
feedback
Iran, Islamic Republic of
قلعه۲۲ بود پرید کمک کن باز گردد
هدایت
feedback
Iran, Islamic Republic of
بازیم پرید رمزش ندار برگردانم کمک کنید لطفن
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
عالی ولی چجوری کد بگیرم
feedback
Iran, Islamic Republic of
بازی ورژن ایرانیشو چجوری روی ایفون نصب کنیم لطفا کنک
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام