۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۱

راهنمای خرید بهترین بازی های استیم با گیفت کارت استیم

طرفداران پلتفرم استیم می توانند با خرید گیفت کارت استیم ، اعتبار استیم والت را افزایش داده و بازی‌ ها و آیتم‌ های درون بازی استیم را خریداری کرد.استیم گیفت کلیدی است که به شما امکان دسترسی به دنیایی از امکانات فوق العاده برای گیمرها را می دهد.
راهنمای خرید بهترین بازی های استیم با گیفت کارت استیم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


اگر گیمر حرفه ای دنیای بازی های ویدئویی باشید حتماً می‌دانید که استیم چیست و چگونه استیم والت را با خرید گیفت کارت استیم شارژ می کنید. استیم والت یک کیف پول مجازیست که اعتبار حساب کاربری شما در پلتفرم استیم را نگه داری می کند تا در زمان خرید، بتوانید از آن استفاده کنید. به طور خلاصه شما با خرید گیفت کارت استیم یا دریافت استیم گیفت، استیم والت خود را شارژ می‌کنید.

گیفت کارت استیم (Steam Gift Card) یک کارت هدیه است که به صورت فیزیکی یا دیجیتال ارائه می‌شود و از طریق این گیفت کارت می‌توانید اعتبار (موجودی) برای حساب استیم خود یا دیگران را خریداری کنید. استیم (Steam) یک پلتفرم معروف برای بازی‌های رایانه‌ای است و به وسیله آن می‌توانید بازی‌های مختلف را خریداری و در آنها شرکت کنید.
با خرید گیفت کارت استیم والت، می‌توانید اعتبار مشخصی را به حساب استیم خود یا دوستانتان اضافه کنید. این اعتبار به صورت ارزشی معین شده در دلار یا ارز دیگری که شما آن را خریداری کرده‌اید، به حساب شما یا حساب دوستتان اضافه می‌شود. سپس با استفاده از این اعتبار، می‌توانید بازی‌ها، بسته‌های الحاقی، تجهیزات و محتواهای دیگر را از فروشگاه استیم خریداری کنید.
خرید استیم گیفت می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای باشد، زیرا این کارت به افراد امکان می‌دهد بازی‌های دلخواه خود را بر اساس سلیقه و ترجیحاتشان انتخاب کنند.
 

استیم چیست؟


استیم (Steam): یک پلتفرم و فروشگاه آنلاین برای فروش بازی، میزبانی بازی، مدیریت و به روز رسانی بازی و در نهایت ارائه دهنده خدمات سوشال برای چت های صوتی و تصویری گیمر هاست. زمانی که شرکت Valve در سال 2003 استیم را راه اندازی کرد، صرفا برای ارائه بازی های این شرکت و دیگر شرکت‌ها و ارائه خدمات به کاربران این بازی ها بود. گسترش و کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت، استیم را به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های بازی تبدیل کرده است. کاربران این پلتفرم که عموما گیمر هستند از کیف پول استیم یا همان استیم والت استفاده می‌کنند.
امروزه نیز رقبای زیادی برای استیم به‌وجود آمده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اپیک گیمز و اوریجین اشاره کرد. اما هنوز هیچکدام از این پلتفرم ها نتوانستند آن‌طور که باید استیم را تهدید کنند و جایگزینی برای استیم باشند. امروزه از سرورهای استیم می‌توان برای تجربه بازی‌های مختلف به صورت آنلاین استفاده کرد. به این صورت که شما با داشتن لاینسنس بازی و ادد کردن آن در استیم می‌توانید به سرورهای آنلاین این بازی متصل شده و تجربه‌ای لذت بخش را از بازی آنلاین داشته باشید. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که در صورتی که لایسنس بازی مورد نظر را ندارید، با خرید گیفت کارت استیم ارزان و اعمال آن در حساب کاربری می‌توانید لایسنس بازی مورد نظر را خریداری کنید.
به گفته سایت استیم:
“گیفت کارت استیم درست مانند دیگر گیفت کارت‌ها (gift certificates) کار می‌کند و شما می توانید از آن در استیم برای خرید بازی (Game)، نرم افزار (Software)، سخت افزار (Hardware) و هر مورد دیگری استفاده کنید.”
شما با خرید گیفت کارت استیم و ردیم کردن آن، خرید از دنیای سحرآمیز استیم را به خود هدیه می‌دهید. هر چند هدیه دادن گیفت کارت در ایران طرفدار ندارد، اما گیفت استیم به عنوان یک گیفت کارت بازی، برای علاقه مندان به بازی و گیمرهای حرفه ای میتواند از هر هدیه دیگری بهتر باشد. پس اگر اطراف شما گیمری وجود دارد که می خواهید او را شاد کنید، می توانید با خرید گیفت کارت استیم او را به وجد آورید.
 

استیم والت کد چیست؟


استیم والت کد همان کد گیفت کارت استیم است که به خریدار ارائه می شود و برای ردیم یا فعالسازی گیفت کارت در استیم مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع تفاوتی بین گیفت کارت استیم و استیم والت کد وجود ندارد. طرفداران پلتفرم استیم می توانند با خرید گیفت کارت استیم ، اعتبار استیم والت را افزایش داده و بازی‌ ها و آیتم‌ های درون بازی استیم را خریداری کرد.استیم گیفت کلیدی است که به شما امکان دسترسی به دنیایی از امکانات فوق العاده برای گیمرها را می دهد.
اگر در مواقعی با این موضوع مواجه شدید که یک فروشگاه گیفت کارت استیم را با عنوان استیم والت با قیمت بالایی می‌فروشد، شما به دنبال همان گیفت کارت استیم باشید. چرا که می‌توانید همان خدمات استیم والت را با قیمتی کمتر و با عنوان گیفت کارت استیم دریافت کنید.
 

استیم والت چگونه کار می‌کند؟


استیم والت در واقع کیف پول کاربران در پلتفرم استیم است. با استفاده از این کیف پول می‌توان اعتبار خود را افزایش داد و در فروشگاه استیم انواع بازی‌ها و آیتم‌های درون بازی را خریداری کرد. این افزایش اعتبار با استفاده از گیفت کارت استیم والت امکان‌پذیر است. کاربران استیم گیفت کارت استیم وا‌لت آمر‌یکا را خریداری کرده و با استفاده از آن می‌توانند به تعداد بسیار زیادی بازی ویدئویی دست پیدا کنند.
 

استیم ولت گلوبال چه تفاوتی با استیم ولت معمولی دارد


استیم ولت‌ های گلوبال یا همان استیم ولت‌های جهانی، از شما مالیاتی برای استفاده از کیف پول خود برای خرید بازی‌های استیم کسر نمی‌کنند. زیرا در زمان خرید، مبلغ مالیات بر روی گیفت کارت درج شده است. تفاوتی نمی‌کند که واحد پولی شما متعلق به چه کشوری باشد، زیرا زمانی که از گیفت کارت گلوبال استفاده می‌کنید، این گیفت کارت واحد پول را به شکل اتوماتیک به واحد پول کشور شما تبدیل می‌کند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که حتما به دنبال گیفت کارت کشور خود باشید.
 

آیا باید والت استیم را به شکل جداگانه خریداری کنیم؟


شاید در بستر اینترنت، آگهی مبنی بر خرید استیم ولت دیده باشید. اما باید بدانید که این والت‌ها متصل به حساب کاربری شما در پلتفرم استیم هستند و نیاز به خرید آن‌ها به شکل جداکانه نیست. شاید بپرسید: «چگونه می‌توان یک والت در پلتفرم Steam ایجاد کرد؟». در پاسخ باید بگوییم که برای برخورداری از والت استیم، ابتدا باید یک حساب کاربری در خود این پلتفرم داشته باشید.
شما می‌توانید این حساب را با استفاده از برنامه و یا وب‌سایت رسمی استیم بسازید.
برای استفاده از برنامهSteam ، باید به سایت رسمی "/http://store.steampowered.com/about" این پلتفرم مراجعه کنید. پس از ورود به این سایت، می‌توانید اپلیکیشن استیم را دانلود و نصب کنید.
در گام بعدی، باید وارد این اپلیکیشن شوید و گزینه "Create a New Account" را پیدا کنید. در واقع، تنها از این طریق می‌توان یک حساب جدید ایجاد کرد.
 
نحوه ایجاد اکانت در استیم
نحوه ایجاد اکانت در استیم

پس از پیدا کردن این گزینه در صفحه ورود به سیستم Steam، روی آن کلیک کنید.
سپس، باید چند لحظه منتظر بمانید تا دستورالعمل‌های مرتبط با راه‌اندازی حساب در این پلتفرم، روی صفحه ظاهر شوند.
 

ساخت اکانت استیم در سایت استیم


از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از وب سایت رسمی Steam، یک حساب کاربری در این پلتفرم ایجاد کنید.
در گام اول، باید به "/https://store.steampowered.com/login" بروید.
پس از باز شدن این وب‌سایت، باید به دنبال گزینه پیوستن به استیم بگردید، عنوان این گزینه "Join Steam" است.
سپس، روی گزینه "Join Steam" کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید.
 
گزینه جوین استیم
گزینه جوین استیم

 همانند اپلیکیشن استیم، یک صفحه برای شما باز می‌شود که دستورالعمل‌های مرتبط با ایجاد حساب کاربری استیم"create your account" در آن وجود دارد.
پس از ایجاد حساب کاربری "create your account"، شما می‌توانید به ولت خود دسترسی داشته باشید و مواردی مانند گیفت استیم را در آنجا ثبت کنید.
 

بهترین ریجن استیم برای خریداران گیفت کارت استیم


خرید و انتخاب گیفت کارت steam از بین ریجن‌های مختلف بر عهده شما است. شما باید گیفت کارت استیم والت را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. در ادامه با توجه به ثبت آمار فروش‌های بالا و همچنین تخفیفات قیمتی چشمگیر در ریجن‌‌ها، در ادامه بهترین ریجن استیم را بر حسب ارزان و پرفروش بودن در اختیار شما قرار می‌دهیم:
   - ریجن آرژانتین گیفت کارت استیم
   - ریجن روسیه گیفت کارت استیم
   - ریجن برزیل گیفت کارت استیم
   - ریجن ترکیه گیفت کارت استیم
   - ریجن هند گیفت کارت استیم
   - ریجن آمریکا گیفت کارت استیم
   - ریجن اروپا گیفت کارت استیم
 

نکات مهم درباره ریجن گیفت کارت استیم


منظور از ریجن همان کشور است. ریجن در پلتفرم استیم در واقع همان کشوری است که شما با آن مشغول بازی کردن در استیم هستید. زمانی که شما حساب کاربری خود را در استیم ایجاد می‌کنید، سیستم از شما یک ریجن می‌خواهد.
اصولا فروشگاه استیم برای بازی‌ها و به طور کلی محتواهای فروشگاه خود، کشورهای مختلفی را در نظر گرفته است که هر کدام از ریجن‌ها قیمت متفاوتی دارند. اما در این زمینه دو نکته بسیار مهم وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. بعضی از بازی‌ها تنها در برخی از کشورهای منتخب ارائه می‌شوند. بعضی از آیتم‌ها یا بازی‌ها نیز در کشورهای مختلف، متفاوت هستند. بر اساس همین دو نکته، اکثر گیمرها با توجه به بازی مورد نظر خود، کشور و یا ریجن حساب کاربری خود را انتخاب می‌کنند.
آی گیم (https://igame.ir/ )
 
کد مطلب: 74168
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام