۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵

بهترین گوشی های شیائومی و سامسونگ مناسب بازی

هر چند که وسایل بازی و سرگرمی فراوان است و با پیشرفت تکنولوژی، شاهد عرضه دستگاه‌های الکترونیکی زیادی برای انجام بازی‌های کامپیوتری هستیم؛ اما افراد زیادی از بازی با گوشی تلفن همراه خود لذت می‌برند؛ زیرا همیشه و همه جا به راحتی در دسترس است.
بهترین گوشی های شیائومی و سامسونگ مناسب بازی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بازی کردن را می‌توان یک سرگرمی محبوب و حتی یک نیاز طبیعی برای همه افراد (نه فقط کودکان) دانست. هر چند که وسایل بازی و سرگرمی فراوان است و با پیشرفت تکنولوژی، شاهد عرضه دستگاه‌های الکترونیکی زیادی برای انجام بازی‌های کامپیوتری هستیم؛ اما افراد زیادی از بازی با گوشی تلفن همراه خود لذت می‌برند؛ زیرا همیشه و همه جا به راحتی در دسترس است.
اگر شما نیز اهل انجام بازی‌های گرافیکی جذاب موبایلی هستید، به احتمال زیاد این سوال را مطرح می‌کنید که بهترین گوشی‌ها برای بازی کدام‌اند؟ در این مقاله به معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی و سامسونگ مناسب بازی می‌پردازیم. علت انتخاب این دو برند آن است که اولاً در زمره سه مارک برتر جهان قرار گرفته و ثانیاً از تنوع بالایی برخوردار هستند؛ به عبارت دیگر به نظر می‌رسد که برخی از مدل‌های گوشی‌های شیائومی و سامسونگ، با هدف جلب رضایت گیمرها طراحی شده‌اند.
 

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی


به طور کلی گوشی‌های شیائومی، تنوع منحصر به فردی از نظر مدل و امکانات دارند؛ از طرفی این برند، بخشی از فعالیت خود را به تولید گوشی‌های مناسب بازی اختصاص داده است؛ به همین دلیل انتخاب بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی تا حدودی مشکل به نظر می‌رسد؛ اما در هر حال ما با بررسی ارقام مختلف موبایل شیائومی، تلاش نموده‌ایم، نمونه‌های برتر آنها را که برای انجام بازی‌های سنگین و حرفه‌ای مناسب‌اند، لیست کنیم.
 

شیائومی 13 اولترا


محصولی که در اینجا قصد معرفی آن را داریم، شاید بهترین گوشی شیائومی برای بازی باشد؛ به نحوی که توصیه می‌شود، اگر بودجه کافی در اختیار دارید، حتماً شیائومی 13 اولترا را انتخاب کنید؛ تا علاوه بر در اختیار داشتن یک تلفن همراه مدرن و بادوام، از داشتن یک دستگاه بازی عالی نیز لذت ببرید.
گوشی 13 اولترا، جدیدترین گوشی رده پرچمدار شیائومی است. آنچه بیش از هر چیز این گوشی را برای بازی مناسب کرده است، مجهز بودن آن به پردازنده مرکزی snapdragon 8 gen 2 و یک سیستم خنک کننده عالی است. به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که تراشه پردازنده مذکور، توان گرافیکی بالایی دارد و سیستم خنک کننده، از لایه‌های گرافیکی متعدد تشکیل شده است.
داشتن نمایشگر امولد 6.67 اینچی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل از دیگر ویژگی‌های گوشی اولترا 13 شیائومی هستند. از نظر کیفیت دوربین، رم و سایر ویژگی‌ها نیز گوشی فوق عالی به نظر می‌رسد.؛ اما قیمت آن بالای 60 میلیون تومان است.
 

شیائومی بلک شارک 5 پرو

 

از نظر برخی افراد شیائومی بلک شارک 5 پرو، بهترین گوشی گیمینگی موجود در بازار داخل است؛ این گوشی در مقایسه با محصول قبلی از قیمت مناسب‌تری (زیر 35 میلیون تومان) برخوردار است.
داشتن سیستم خنک کننده بسیار خوب، رابط کاربری عالی، محیط کاربر پسند و طراحی حرفه‌ای، به علاوه وجود تریگرهای ویژه انجام بازی‌، باعث شده است که بلک شارک 5 پرو شیائومی، دستگاه مناسبی برای بازی باشد.
 

شیائومی 12


اگر علاوه بر قابلیت انجام بازی حرفه‌ای، کیفیت دوربین گوشی نیز برایتان مهم است، شیائومی 12 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. این گوشی از تراشه snapdragon 8 gen 1 بهره می‌برد؛ صفحه نمایش OLED آن دارای سایز 6.28 اینچ با نرخ بروزرسانی 120 هرتز است؛ علاوه بر اینها گوشی شیائومی 12، مجهز به اسپیکرهای قوی است؛ همچنین بسیار خوش ساخت و البته خوش دست است.
 

شیائومی پوکو F4 GT


شیائومی پوکو F4 GT، در مقایسه با قیمت خود (زیر 20 میلیون تومان) از توانایی بسیار خوبی برای بازی کردن برخوردار است. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به وجود تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 (Gen 1)، نمایشگر 6.67 اینچی امولد با نرخ 120 هرتز و چهار اسپیکر استریو اشاره کرد.
 

شیائومی پوکو X5 PRO


شیائومی پوکو X5 pro را می‌توان با قیمت حدود 14 میلیون تومان، ارزان‌ترین گوشی گیمینگ شیائومی دانست؛ این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 1080 در 2400 بهره‌مند است؛ تراشه پوکو X5 pro از نوع snapdragon 778 5G است که به راحتی می‌تواند انتظار گیمرهای حرفه‌ای را برآورده سازد.
این گوشی در چند مدل با حافظه و رم متفاوت تولید شده است اما اکثر گیمرها خرید گوشی شیائومی Xiaomi Poco X5 Pro حافظه 256 رم 8 گیگابایت را به دلیل حافظه و رم بالاتر در دستور کار خود قرار می‌دهند.
 

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

 

هر چند که سامسونگ به اندازه شیائومی بر ساخت گوشی‌های گمینگ تمرکز نکرده است؛ اما با توجه به کیفیت قطعات داخلی سامسونگ و دوام آن، برخی مدل‌های آن مورد توجه گیم بازها قرار می‌گیرند.
 

سامسونگ گلکسی زد فولد 4


اگر از طرفداران برند سامسونگ هستید و از طرفی به بازی‌های موبایلی نیز علاقه زیادی دارید؛ علاوه بر این محدودیتی برای پرداخت هزینه احساس نمی‌کنید، به احتمال قریب به یقین گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 برای شماست. این گوشی از پردازنده پرقدرت snapdragon 8+ Gen 1، بهره می‌برد؛ به همین دلیل می‌توان به مدت طولانی با آن بازی کرد، بدون این که داغ شود، یا هنگ کند.
 

سامسونگ گلکسی S23 اولترا


گوشی مذکور از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 (Gen 2) بهره می‌برد؛ علاوه بر این گرافیک و صفحه نمایش آن نیز برای انجام بازی (سایز 6.8 اینچ و رزولوشن 3088 در 1440) مناسب است؛ از نظر قدرت باتری نیز گلکسی S23 اولترا در سطح بسیار خوبی قرار دارد؛ داشتتن اسپیکر باکیفیت و طراحی مناسب از دیگر مشخصاتی هستند که موبایل فوق را در زمره گوشی‌های گیمینگ قرار داده‌اند.
 

سامسونگ گلکسی S22


سامسونگ گلکسی S22 از جمله گوشی‌هایی است که کلیه امکانات یک گوشی مدرن را در خود گرد آورده و به تبع این مسئله برای انجام انواع بازی مناسب به نظر می‌رسد. این گوشی نیز همانند نمونه قبلی از نمایشگر باکیفیت بهره برده و دارای اسپیکرهای استریو و باتری قوی است.
 

سامسونگ گلکسی A54


گلکسی A54 از میان رده‌های قدرتمند سامسونگ است. اگر به دنبال یک گوشی بادوام هستید که در عین برخوردار بودن از امکانات امروزی، قیمت مناسبی نیز داشته باشد؛ ما به شما سامسونگ گلکسی A54 را پیشنهاد می‌کنیم.
پردازنده گوشی فوق از نوع اسنپدراگون 778G است که نسبت به نسل‌های پیشین خود قدرت بالاتری دارد؛ نمایشگر گوشی نیز از نوع سوپر امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و نمایشگر 6.4 اینچ است و عملکرد بسیار خوبی در هنگام بازی از خود نشان می‌دهد.
 

سامسونگ گلکسی A34


اگر بودجه شما برای خرید گوشی گیمنگ سامسونگ، زیر 14 میلیون تومان است؛ به احتمال زیاد از گلکسی A34 راضی خواهید بود. این گوشی از نظر قدرت تراشه، کیفیت نمایشگر و سرعت عملکرد، در سطح مناسبی قرار دارد و بسیاری از بازی‌ها را می‌توان با آن انجام داد. گوشی سامسونگ گلکسی A34 نمونه آپدیت شده سامسونگ گلکسی A33 محسوب می‌شود که امکانات بهتری نسبت به گلکسی A33 دارد. برای آشنایی بیشتر با تفاوت‌های این دو گوشی، مقاله گوشی A33 یا گوشی A34 را مطالعه نمایید.
 

نتیجه‌گیری


در این مقاله تلاش نمودیم تا بهترین گوشی‌های شیائومی و سامسونگ برای بازی را بر اساس بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی نماییم. تنها کافی است که تصمیم بگیرید کدام برند را انتخاب نمایید و چه میزان بودجه برای خرید گوشی موبایل اختصاص دهید.
 
کد مطلب: 73728
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام