۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۶

اعتراف «کارچاق‌کن» سابق ترامپ: استفاده از گوگل بارد برای استناد به پرونده‌های جعلی در دادگاه

ایتنا - کوهن گفت که او متوجه نبوده است که ربات هوش مصنوعی بارد «یک سرویس متنی مولد است که مانند ChatGPT می‌تواند نقل قول‌ها و توضیحاتی را نشان دهد که واقعی به نظر می‌رسند اما در واقع واقعی نیستند».
اعتراف «کارچاق‌کن» سابق ترامپ: استفاده از گوگل بارد برای استناد به پرونده‌های جعلی در دادگاه
نیویورک تایمز گزارش داد که کوهن در اسناد دادگاهی بدون مهر و موم اعتراف کرده است که اسنادی را که به پرونده‌های جعلی ارجاع داشتند به وکیلش داده و وی نیز آنها را به یک قاضی فدرال منتقل کرده است.
 
کوهن در اظهارنامه سوگندنامه‌اش نوشته است که وی از «روندهای نوظهور (و خطرات مرتبط با آن) در فناوری حقوقی» آگاهی نداشته است.
 
قاضی فورمن به شوارتز (وکیل کوهن که پرونده‌های جعلی ارائه شده به دادگاه را مورد استناد قرار داده بود) گفت که اگر نتوانسته است مستندات مورد ادعا در این پرونده‌ها را ارائه کند باید «توضیحات کاملی درباره اینکه چگونه به پرونده‌هایی که وجود ندارند استناد کرده است و آقای کوهن در تهیه این پیش‌نویس یا بررسی این درخواست قبل از طرح آن چه نقشی ایفا کرده است ارائه کند.» شوارتز همچنین باید توضیح دهد که چرا نباید «به دلیل استناد به پرونده‌های موجود به دادگاه» مجازات شود. کوهن خودش سابقاٌ یک وکیل بود که پس از اعتراف به تخلفات متعدد از خدمت محروم شد.
 

کوهن گفت که او متوجه نبوده است که ربات هوش مصنوعی بارد «یک سرویس متنی مولد است که مانند ChatGPT می‌تواند نقل قول‌ها و توضیحاتی را نشان دهد که واقعی به نظر می‌رسند اما در واقع واقعی نیستند». کوهن همچنین وکیل خود را سرزنش کرد و گفت که نمی‌دانسته است که شوارتز «پرونده‌ها را بدون راستی‌آزمایی وجود آنها به طور عمده به دادگاه ارائه خواهد کرد».
 
اگرچه وکلایی که از ربات‌های چت هوش مصنوعی برای استناد به پرونده‌های تخیلی برای شبیه‌سازی‌ها استفاده می‌کنند، اما این گاف می‌تواند پیامدهای عمیقی برای یک پرونده مهم با پیامدهای سیاسی بالقوه داشته باشد. انتظار می‌رود کوهن شاهد ویژه‌ای در «پرونده کیفری منهتن» علیه ترامپ به اتهام جعل سوابق تجاری باشد. این گاف باردی به وکلای ترامپ فرصت جدیدی برای زیر سوال بردن اعتبار کارچاق‌کن سابقش خواهد داد.
 
پیش از کوهن، در اوائل سال 2023، یک وکیل دیگر به نام استیون شوارتز نیز از ChatGPT برای یک پرونده مدنی به پرونده‌های ساختگی (تهیه شده توسط این ربات چت OpenAI) اشاره کرد.
همچنین پراس میشل، خواننده رپ Fugees، وکیل خود را متهم به استفاده از یک برنامه هوش مصنوعی، که احتمالاً در آن منافع مالی داشته است، برای تهیه آخرین اظهارات و دفاعیاتش برای دادگاه کرد.
کد مطلب: 76504
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام