۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰

تولید تصاویر هوش مصنوعی با Google Bard

ایتنا - چند قابلیت بارد را متمایز می کند، مانند توانایی در استفاده از اینترنت به عنوان یک منبع بدون نیاز به اشتراک پولی. هوش مصنوعی همچنین در کنار سایر محصولات گوگل مانند Docs، Slides  و Sheets کار کرده و ابزارها را متحول می‌کند.
تولید تصاویر هوش مصنوعی با  Google Bard

این‌روزها هوش مصنوعی بسیار محبوب و شناخته شده است، و احتمال کمی وجود دارد که شما با روند رو‌به‌رشد این فناوری مواجه نشده باشید. همه شرکت‌ها، از مایکروسافت گرفته تا متا و حتی انویدیا، پیاده‌سازی هوش مصنوعی را در محصولات خود آغاز کرده‌اند.

در اوایل سال 2023، گوگل Bard AI را معرفی کرد که یکی از بهترین گزینه‌های ChatGPT بود. بارد که اکنون با نام Gemini شناخته می‌شود، لزوما اتفاق جدیدی در دنیای هوش مصنوعی نیست، زیرا کاربران می‌توانند مکالمات را با ربات تایپ کنند، و ربات ایده‌هایی را ارائه می‌دهد، و به سوالات پاسخ می‌دهد. چند قابلیت بارد را متمایز می کند، مانند توانایی در استفاده از اینترنت به عنوان یک منبع بدون نیاز به اشتراک پولی. هوش مصنوعی همچنین در کنار سایر محصولات گوگل مانند Docs، Slides  و Sheets کار کرده و ابزارها را متحول می‌کند.

پشتیبانی Bard از تصاویر، بهتر از برخی چت‌بات‌ها است و به کاربران اجازه می‌دهد از تصاویر در پیام‌هایی که به هوش مصنوعی ارسال می‌کنند استفاده کنند و می‌توانند تصاویر را به عنوان پاسخ تولید کنند. اینها از جمله دلایلی هستند که بهتر است به جای ChatGPT  از گوگل بارد استفاده کنید. در واقع، بارد به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر هوش مصنوعی را مستقیماً در پیام ایجاد کنند، در حالی که سایر ربات‌های چت یا از تصاویر پشتیبانی نمی‌کنند یا از کاربران می‌خواهند که از وب‌سایت دیگری استفاده کنند.

 


قبل از اینکه شروع به تولید تصاویر هوش مصنوعی با Google Bard کنید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. اولاً، Bard از هیچ شخصی عکس نمی‌سازد، زیرا گوگل فیلترهایی را برای محدود کردن توانایی آن به دلایل ایمنی اعمال می‌کند. Bard همچنین دارای واترمارک‌های دیجیتالی در پیکسل‌های مختص خود است تا تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را از آثار هنری انسان متمایز کند. و در آخر، نرده‌هایی برای محدود کردن محتوای خشونت‌آمیز، توهین‌آمیز و جنسی صریح وجود دارد، بنابراین بارد عکس‌هایی با هیچ یک از آن‌ها ایجاد نخواهد کرد.
 

چگونگی ساخت تصاویر هوش مصنوعی با Bard 

 
•  با استفاده از تلفن یا رایانه، به bard.google.com بروید. درخواست خود را در چت باکس تایپ کنید. 

•  هنگامی که Bard با تصاویر به شما پاسخ داد، اگر از نتیجه راضی نیستید، می‌توانید روی «Generate more» کلیک کنید و هوش مصنوعی تصاویر بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند.

•  تصاویر موجود را می‌توان تغییر داد و در چت قرار داد تا تصویر مرجعی را به بارد ارائه دهد. برای مشاهده هر یک از تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر می‌توانید روی آنها کلیک کنید.

ابزارهای تولید تصویر Bard در اکثر کشورها به استثنای کشورهای منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس و بریتانیا در دسترس هستند. اگرچه Bard می‌تواند به بیش از 40 زبان ارتباط برقرار کند، عملکرد تولید تصویر در حال حاضر منحصراً برای درخواست‌های انگلیسی در دسترس است. البته که ممکن است این محدودیت در آینده تغییر کند.
کد مطلب: 77433
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام