۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۷

ابزار هوش مصنوعی بارد به سرویس‌های گوگل اضافه شد

ایتنا - ​​​​​​​گوگل در تازه ترین اقدام برای برتری در رقابت هوش مصنوعی مولد، ابزار «بارد» (Bard) را به بسیاری از محبوبترین محصولاتش اضافه کرد.
ابزار هوش مصنوعی بارد به سرویس‌های گوگل اضافه شد


گوگل اعلام کرد سرویس هایی نظیر جی میل، نقشه، اسناد و یوتیوب، به چت بات «گوگل بارد» مجهز می شود. ابزار هوش مصنوعی گوگل نخستین بار در فوریه عرضه شد و در رقابت با چت جی پی تی شرکت OpenAI، عقب است. مدیران گوگل که با تفحص فزاینده رگولاتورهای سراسر جهان روبرو هستند، اعلام کرده اند عجله ای برای عرضه سرویس های هوش مصنوعی ندارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرد: ویژگی های جدید به افراد اجازه می دهند اطلاعات پرواز، مسیرهای نقشه و ویدئوهای مرتبط را از یک مکالمه با «بارد»، مشاهده کنند.

جدیدترین اقدام گوگل در حالی انجام می شود که مایکروسافت در مارس اعلام کرد چت جی پی تی را به اپلیکیشن های مجموعه آفیس خود اضافه می کند. گوگل اعلام کرد هیچ کدام از مطالب تولید شده توسط مشتریان شرکتی که «بارد» با آنها تعامل دارد، مانند اسناد شرکتی ذخیره شده در ابر، توسط بازبینی کنندگان انسانی مشاهده نشده یا برای نمایش تبلیغات، استفاده نخواهند شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گوگل همچنین افزود: با این به روزرسانی، یک ویژگی را برای راستی آزمایش پاسخ های «بارد» اضافه کرده و منبع مطلب پیدا شده توسط این ابزار در موتور جستجوی گوگل را نمایش می دهد.
کد مطلب: 74738
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام