۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۴

افشای جزئیات دوربین و مشخصات داخلی وان پلاس 9 در عکس‌های جدید

ایتنا- عکس‌های جدید وان پلاس 9 در دنیای واقعی با لنز دوربین غول آسا در بدنه پشتی و برخورداری از پردازنده اسنپ دراگون 888 به نمایش در آمد.
افشای جزئیات دوربین و مشخصات داخلی وان پلاس 9 در عکس‌های جدید
عکس‌های جدید وان پلاس 9 در دنیای واقعی با لنز دوربین غول آسا در بدنه پشتی و برخورداری از پردازنده اسنپ دراگون 888 به نمایش در آمد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر‌ می‌رسد که وان پلاس 9 این روزها بیش از هر زمان دیگری به مرحله تولید انبوه نزدیک شده است و همین امر برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید همراه هوشمند قدرتمند ولی مقرون به صرفه‌ای هستند، خبر خوبی به شمار می‌رود.
 
تصاویر افشا شده از وان پلاس 9 جزئیاتی را در رابطه با ظاهر و البته مشخصات داخلی این همراه هوشمند به نمایش‌می گذارد. این مهم ترین مشخصات این تلفن همراه‌می توان به ماژول دوربین بسیار بزرگ در بدنه پشتی اشاره کرد که نوشته روی آن به فناوری « Ultrashot» اشاره دارد.
 
هنوز مشخص نیست که برنامه‌های وان پلاس برای ارتقای دوربین این همراه هوشمند دقیقا چه جزئیاتی دارد اما وجود لنزهای بزرگ در بدنه پشتی نشان از آن دارد که دوربین وان پلاس 8 به نسخه پیشین این سری یعنی وان پلاس 8T شباهت چندانی ندارد. نرم‌افزارهای این همراه هوشمند خبر از آن دارند که لنز‌های آن 48 و 16 مگاپیکسلی است.
 
 
 
همچنین بدنه جلویی این تلفن همراه هوشمند ممکن است برای کاربران وان پلاس 8T آشنا باشد زیرا از مشخصه‌هایی نظیر صفحه نمایش 6.55 اینچی 1080 پیکسلی با نرخ رفرش 120 هرتزی و یک حفره که محل قرارگیری دوربین جلویی این دستگاه است، برخوردار شده است.
 
مشخصات داخلی این تلفن همراه جدید وان پلاس نیز تا حدی چشم گیر است. این دستگاه از پردازنده جدید کوالکام به نام اسنپ دراگون 888 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده‌می کند. احتمال این وجود دارد که نسخه‌هایی با رم و حافظه داخلی متفاوت نیز به بازار عرضه شود. تاریخ ثابت کرده است که احتمالا نسخه دیگری با حافظه داخلی و رم بیشتر از نمونه به نمایش در آمده نیز در کار باشد.
 
همچنین انتظار می‌رود که نسخه پرو وان پلاس 9 با قابلیت‌هایی نظیر صفحه نمایش انحنا دار در رزولوشن بالا تر و سایر مزایایی که وان پلاس 8 پرو از آن بهره مند بود به دست کاربران برسد.
 
کد مطلب: 63414
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام