۰
plusresetminus
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰

تخفیف 270 دلاری روی وان پلاس 9 پرو

ایتنا- وب سایت‌های آمازون و بست بای در هفته منتهی به جمعه سیاه پرچم دار وان پلاس 9 پرو را با تخفیفی 270 دلاری و به قیمت 799 دلار برای فروش عرضه کرده اند.
تخفیف 270 دلاری روی وان پلاس 9 پرو
وب سایت‌های آمازون و بست بای در هفته منتهی به جمعه سیاه پرچم دار وان پلاس 9 پرو را با تخفیفی 270 دلاری و به قیمت 799 دلار برای فروش عرضه کرده اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اگر به دنبال خرید پرچم داری به غیر از آیفون‌ها یا همراه‌های هوشمند سامسونگ گلکسی یا گوگل پیکسل هستید، می‌توانید به سراغ کمپانی وان پلاس و پرچم دار وان پلاس 9 پرو بروید و مطمئن باشید که این همراه هوشمند بسیاری از نیازهای شما به یک پرچم دار را به راحتی رفع می‌کند.
 
در حال حاضر و تنها چند روز پیش از شروع جمعه سیاه تخفیف بسیار مناسبی برای وان پلاس 9 پرو در وب‌سایت وان پلاس، امازون و بست بای گذاشته شده است و شما می‌توانید در حال حاضر این تلفن همراه هوشمند را به قیمت 799 دلار و در واقع 270 دلار کمتر از قیمت اصلی آن خریداری کنید.
 
وب‌سایت engadget در نقد و بررسی وان پلاس 9 پرو به این محصول رتبه 88 از 100 را داده است و آن را بهترین همراه هوشمند وان پلاس تا به این روز خوانده است. این همراه هوشمند که رتبه مقاومت در برابر رطوبت IP68 را دریافت کرده است با صفحه نمایش 6.7 اینچی در رزولوشن 3216 در 1440 و روشنایی صفحه نمایش 1300 نیت و نرخ رفرش 120 هرتز به بازار عرضه شده است.همچنین برخورداری از بلندگوهای دوگانه، یک درگاه میکروسیم و درگاه یو اس بی نوع C با امکان سازگاری با آداپتور OnePlus Warp Charge از سایر ویژگی‌های این گجت شناخته می‌شود.
 
 
 
یکی از قابلیت‌های جالب توجه وان پلاس 9پرو برخوداری از لنزهای Hasselblad در بدنه پشتی دستگاه است که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیسکلی تلفوتو شده است. این آرایه دوربین قادر است ویدیوهایی با کیفیت 8K ضبط کند.
 
پردازنده در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع اسنپ دراگون 888 است که قابلیت‌های فراوانی دارد. همچنین رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن نیز به ترتیب 12 و 256 گیگابایت ظرفیت دارند. باتری دورگانه 4500 میلی آمپر ساعتی این محصول نیز می‌تواند دستگاه شما را با در نظر گرفتن مصرف دائمی به مدت یک روز روشن نگه دارد.
 
علاوه بر این نسخه عادی وان پلاس 9 نیز هم اکنون به قیمت 599 دلار و با تخفیفی 130 دلاری از قیمت اصلی اش در آمازون و بست بای قابل خرید است. صفحه نمایش این محصول 6.5 اینچی قول اچ دی بوده و از اسنپ دراگون 888 استفاده می‌کند. همچنین رم این نسخه نیز مانند برادر بزرگ ترش از نوع 12 گیگابایتی است.
کد مطلب: 66843
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام