۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰

تخفیف شگفت‌انگیز آمازون روی گوگل پیکسل 4a مهجز به 5G

ایتنا- وب‌سایت آمازون هم اکنون تلفن همراه هوشمند گوگل پیکسل 4a مجهز به فناوری 5G را با تخفیفی شگفت انگیز به قیمت 449 به فروش می‌رساند.
تخفیف شگفت‌انگیز آمازون روی گوگل پیکسل 4a مهجز به 5G
وب‌سایت آمازون هم اکنون تلفن همراه هوشمند گوگل پیکسل 4a مجهز به فناوری 5G را با تخفیفی شگفت انگیز به قیمت 449 به فروش می‌رساند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، قیمت در نظر گرفته شده برای تلفن همراه هوشمند گوگل پیکسل 4a مجهز به فناوری 5G به تازگی در وب‌سایت آمازون به 449 دلار رسیده است و همین امر موجب شده است که این همراه هوشمند برای کسانی که به دنبال خرید همراه هوشمندی با دوربین قوی و البته پشتیبانی از 5G  هستند، به یک گزینه بسیار مناسب تبدیل شود.
 
ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای پیکسل 4a بسیار زیاد است اما منتقدان از میان تمامی این ویژگی‌ها به عملکرد آسان و البته عمر باتری 17.5 ساعته این همراه هوشمند اشاره کرده اند. علاوه بر این صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED، پردازنده اسنپ دراگون 765G ، رم 6 گیگابایت و پشتیبانی از جک هدفون از ویژگی‌های سخت افزاری مفید این همراه هوشمند هستند.
 
 
 
البته پیکسل 4a همانطور که از یک همراه هوشمند با برند پیکسل انتظار می‌رود با عملکرد دوربین فوق العاده بالا شناخته می‌شود و قابلیت  زاویه بسیار باز دوربین آن موجب افزایش محبوبیت دوربین این هعمراه هوشمند شده است. همچنین ویژگی‌های دیگری نظیر Night Sight برای تصاویر ثبت شده در نور کم، حالت‌های مختلف عکس پرتره و تثبیت کننده ویدیو از قابلیت‌های دیگر دوربین این همراه هوشمند هستند.
 
با این حال این همراه هوشمند نقاط ضعفی دارد که از میان آنها می‌توان به طراحی نه چندان زیبا و پشتیبانی نکردن از قابلیت هایی نظیر شارژ بی سیم، مقاومت در برابر رطوبت با حالت‌های sub-6GHz و mmWave برای فناوری 5G اشاره کرد. در هر صورت شما تنها با پرداخت 449 دلار می‌توانید بیشتر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای پیکسل 5 را از این همراه هوشمند بگیرید.
کد مطلب: 64354
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام