۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶

همکاری سامسونگ و بست‌بای برای تعمیر تلفن‌های همراه هوشمند

ایتنا- سامسونگ در همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بست بای امکان تعمیر تلفن‌های همراه هوشمند رده بالا را در این فروشگاهها فراهم کرده است.
همکاری سامسونگ و بست‌بای برای تعمیر تلفن‌های همراه هوشمند
سامسونگ در همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بست بای امکان تعمیر تلفن‌های همراه هوشمند رده بالا را در این فروشگاهها فراهم کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گاهی اوقات پیدا کردن محلی مطمئن برای تعمیرات تلفن‌های همراه هوشمند برای کاربران بسیار سخت می‌شود. سامسونگ از این موضوع مطلع است و سعی دارد تا در همکاری با بست بای این مشکل را حداقل برای کاربران آمریکایی خود رفع کند.
 
به این ترتیب از تاریخ 26 اکتبر خدمات تعمیر سری‌های مختلف تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس و گلکسی نوت در بیش از 100 فروشگاه بست بای در سراسر آمریکا ارائه می‌شود. علاوه بر این با شروع ماه آینده میلادی امکان تعمیر تلفن‌های تاشوی سری گلکسی زد نیز به این فروشگاه‌ها افزوده می‌شود.
 
 
 
به این ترتیب اگر کاربران تلفن‌های همراه خود را به یکی از این فروشگاهها ببرند می‌توانند خدماتی از قبیل تعمیر صفحه نمایش‌های جلویی و پشتی دستگاه، تعویض باتری، درگاهها و تعمیر دوربین را در همان محل دریافت کنند. لازم به ذکر است که تعمیر تلفنها به دست افراد دوره دیده در سامسونگ انجام خواهد شد و قطعات دستگاه نیز به صورت مستقیم از همین شرکت تامین می‌شود.
 
این شراکت برای کمپانی سامسونگ به معنی افزایش قدرت این کمپانی در زمینه خدمات پس از فروش است. افزوده شدن 100 فروشگاه بست بای به 550 مرکز تعمیر اصلی سامسونگ در سراسر آمریکا می‌تواند جایگاه این کمپانی را در این کشور مستحکم‌تر کند.
 
با این حال متاسفانه این برنامه تعمیر شامل تلفن‌های همراه میان رده‌ای نظیر گلکسی A52 نخواهد شد ولی امید است که این سری از همراه‌های هوشمند نیز به زودی در این برنامه وارد شوند. بیشتر کمپانی‌های فناوری به غیر از اپل در آسان‌تر کردن دریافت پشتیبانی حضوری مشکل داشته اند و همین امر روی برند آنها تاثیر منفی گذاشته است. با این حال اقداماتی از قبیل این مشارکت جدید سامسونگ می‌تواند مشکلاتی از این دست را در زمانی کوتاه برطرف کند.
 
کد مطلب: 66578
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام