۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۱۵
در تاریخ 23 مارچ؛

رونمایی رسمی از وان پلاس 9 با دوربین انقلابی

ایتنا- شرکت وان پلاس به صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ بیست و سوم ماه جاری میلادی به سراغ رونمایی رسمی از تلفن‌های همراه هوشمند سری وان پلاس 9 خواهد رفت.
رونمایی رسمی از وان پلاس 9  با دوربین انقلابی
شرکت وان پلاس به صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ بیست و سوم ماه جاری میلادی به سراغ رونمایی رسمی از تلفن‌های همراه هوشمند سری وان پلاس 9 خواهد رفت.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، این تلفن‌های همراه هوشمند قرار است تا با استفاده از یک ساختار خاص برای دوربین خود به یک جهش بزرگ دیگر توسط این کمپانی ارائه شود و به همین دلیل نیز بسیاری منتظر رونمایی رسمی از این سری هستند.
 
همچنین تمامی تلفن‌های این سری با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G به بازارعرضه خواهند شد تا پرچمداران این شرکت برای نسل بعدی بسیار نیرومندتر از تصورات اولیه باشند.
 
 
 
نکته بسیار مهمی که در این تلفن‌های همراه به چشم می‌خورد، همکاری با شرکت بسیار قدیمی سوئدی یعنی هسلبند (Hasselblad) است که موجب می‌شود تا این تلفن همراه با طراحی دوربین بیسار حرفه‌ای و متفاوت با تمام دستگاه‌های دیگر موجود در جهان به بازار عرضه شود.
 
مدیر ارشد اجرای وان پلاس یعنی پیت لائو در یک اعلان رسمی خبری از تاریخ 23 مارس به عنوان زمان انجام استریمویدیویی برای رونمایی از این رخداد خبر داده و در این باره گفت: «با توجه به سخت‌افزار سطح بالای وان پلاس برای عکاسی محاسباتی و تجربه غنی هسلبند در زمینه عکاسی سنتی مطمئن هستم که وان پلاس سری 9 یک جهش بزرگ در قابلیت‌های ما برای عرضه دوربین‌های پرچمدار خواهد بود.»
 
همچنین این تلفن همراه به ساختار کالیبره کردن حرفه‌‌ای رنگ مجهز خواهد شد و می‌تواند علاوه بر برداشت عکس‌های شگفت‌آور، ویدیوهایی با کیفیت 4K را ینز با رخ فریم 120 فریم بر ثانیه برداشت کند و همچنین ویدوهای 8K با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه نیز با دوربین این تلفن همراه قابل برداشت خواهند بود.
 
کد مطلب: 64399
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام