۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

گلکسی اس 21 و وان پلاس 9 با قیمتی هنگفت روانه بازار می‌شوند

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن می‌دهد که گران شدن قیمت تراشه‌های اسنپ دراگون 875 موجب افزایش قیمت پرچم‌داران سال آینده میلادی خواهد بود.
گلکسی اس 21 و وان پلاس 9 با قیمتی هنگفت روانه بازار می‌شوند
گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن می‌دهد که گران شدن قیمت تراشه‌های اسنپ دراگون 875 موجب افزایش قیمت پرچم‌داران سال آینده میلادی خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  bgr، گزارشی که به‌تازگی در رابطه با پرچم‌داران سال 2021 منتشر شده است حاکی از آن است که گلکسی اس 21، وان پلاس 9 و دیگر پرچم‌دارانی که از اسنپ دراگون 875 استفاده خواهند کرد با قیمت بیشتری نسبت به پرچم‌داران امسال به بازار عرضه می‌شود.
 
گزارش به‌دست‌آمده در این رابطه مدعی شده است که پلتفرم موبایلی اسنپ دراگون 875 با مودم 5G  اسنپ دراگون X60 برخوردار خواهد بود و تمامی این بسته با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود. این رقم حدود 100 دلار بیش‌تر از گران‌ترین تراشه فعلی اسنپ دراگون است که هم‌اکنون با قیمت 150 الی 160 دلار عرضه می‌شود.
 
در این گزارش آمده است که قیمت تمام‌شده اسنپ دراگون 765 برای شیائومی 250 دلار بوده است و این کمپانی در پی آن است که پرچم‌داران نسل بعدی خود را با چه قیمتی به بازار عرضه کند. ایده‌ای که می‌تواند قیمت این همراه‌های هوشمند را کاهش بدهد استفاده از لنزهای دوربین ارزان‌تر است اما هنوز هیچ‌چیز در این رابطه قطعی نشده است.
 
 
 
البته اسنپ دراگون 875 هنوز رونمایی نشده است و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان در مورد صحت اطلاعات افشا شده نظر داد. بااین‌حال در صورت درستی این شایعات می‌توان حدس زد که سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند باید به‌زودی تصمیم بگیرند که چگونه قیمت دستگاه‌ها را در شرایط اقتصادی متضرر از کرونا تعدیل کنند.
 
یکی از گزینه‌ها استفاده از رقبای اسنپ دراگون یعنی تراشه‌های مدیاتک است. علاوه بر این سامسونگ خط تولید تراشه‌های اگزینوس را نیز در اختیار دارد اما این تراشه‌ها نتوانسته است نظر خریداران گلکسی اس 20 را به خود جلب کند. در این میان گوگل نیز به دنبال ساخت تراشه‌های سیلیکون خود است و احتمالا آن را برای اولین بار در همراه‌های هوشمند پیکسل به کار ببرد.
 
به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که قیمت‌گذاری پرچم‌داران سال آینده میلادی که شروع‌کننده‌ آن گلکسی اس 21 است، به چه صورت انجام خواهد شد.
 
کد مطلب: 61437
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام