۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۱

افزایش استقبال کاربران از رومینگ ملی

ایتنا - اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند.
افزایش استقبال کاربران از رومینگ ملی

اجرای رومینگ ملی یعنی درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد؛ در سه ماهه‌ اول سال ۱۳۹۹، بیش از  ۱۶ میلیون مکالمه از طریق رومینگ ملی صورت گرفته که حاکی از سه میلیون رشد در مکالمات رومینگ بین اپراتورها در مقایسه با سه ماهه چهارم سال گذشته است.

به گزاش ایتنا از ایسنا، رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین اپراتور رایتل، همراه اول و ایرانسل برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در مجموع ۱۶ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۵۴۷ مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته است.

 

این آمار نشان می‌دهد رومینگ ملی در مقایسه با آمار ۱۳ میلیونی سه ماهه پایانی سال گذشته، با رشد بیش از سه میلیونی مواجه شده است.
کد مطلب: 61892
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
کدوم استقبال؟؟؟؟؟ این رومینگ ملی یا Ran sharing گند زده تو رایتل!!!! همراه اول فرکانس ۹۰۰رایتل برده در مقابل نمیذاره رایتلی ها از سرعت بالا برخوردار بشن!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ننویس استقبال! این یه طرحی هست که مشترکین قدرتی در انتخابش ندارن! رایتل برای این که دکل نزنه و فقط درآمدزایی کنه به رومینگ تکیه کرده!!!! کجای دنیا سرعت4g نیم مگابیت هست ؟؟؟؟؟؟؟؟ امروز وارد فیلیموشدم سریال ببینم اینقدر قطع و وصل شد روانیم کرد! دیگه حساب کن یوتیوب با وی پی ان بری چه مصائبی داره 😔
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام