۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴

نارضایتی‌ها از افزایش هزینه بسته‌های اینترنتی

ایتنا - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارسال اخطار به اپراتورهای متخلف در زمینه افزایش قیمت، اعلام کرد که قیمت‌ها باید به قبل بازگردد.
نارضایتی‌ها از افزایش هزینه بسته‌های اینترنتی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارسال اخطار به اپراتورهای متخلف در زمینه افزایش قیمت، اعلام کرد که قیمت‌ها باید به قبل بازگردد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طی یک روز گذشته کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در اپراتورهای همراه خبر داده و نسبت به این موضوع اعتراض کردند. البته به نظر می‌رسد بسته‌هایی که کاربران نسبت به حذف آنها اعتراض دارند، همچنان در وب‌سایت این اپراتورها موجود است و کاربران می‌توانند بسته مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنند، اما حذف این بسته‌ها از اپلیکیشن‌ اپراتورها، منجر به نارضایتی شده است.

در این راستا، حسین فلاح جوشقانی -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- در توییتر نوشت: "بالابردن قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه، در حالی که مردم به‌دلیل شیوع کرونا وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیدا کرده‌اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است و سازمان تنظیم با آن مخالفت کرده است. برخورد قانونی با اپراتورهای متخلف از صبح با ارسال اخطار آغاز شد. قیمت‌ها باید به قبل بازگردد."
کد مطلب: 61475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام