۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

رگولاتوری خواستار تغییر قیمت بسته‌های اینترنتی شد

ایتنا - اپراتورهای تلفن همراه طی روزهای اخیر قیمت بسته‌های اینترنت خود را افزایش داده‌اند.
رگولاتوری خواستار تغییر قیمت بسته‌های اینترنتی شد

در پی افزایش بدون اطلاع رسانی نرخ بسته های اینترنت از سوی اپراتورهای موبایل، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برخورد قانونی با این موضوع و بازگشت قیمت‌ها به قبل خبر داد.

به گزارش ایتنا از مهر، بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از بسته‌های اینترنت تا دو برابر نیز گران شده است. برای مثال بسته ۱۵ گیگابایتی که پیش از این ۳۷ هزار تومان بوده است، هم اکنون از لیست بسته یکی از اپراتورها حذف شده است و بسته ۷.۵ گیگابایتی با قیمت ۳۷ هزار تومان جایگزین آن شده است.

کاربران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

در این باره حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در توئیتر نوشت: بالابردن قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه، در حالی که مردم به دلیل شیوع کرونا وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیدا کرده‌اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با آن مخالفت کرده است.

وی گفت: برخورد قانونی با اپراتورهای متخلف از صبح با ارسال اخطار آغاز شد.

به گفته معاون وزیر ارتباطات، قیمتها باید به قبل بازگردد.

وی همچنین با اشاره به مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: براساس این مصوبه اپراتورهای مسلط (SMP) برای تغییر تعرفه‌های عادی و تشویقی سرویس‌هایشان باید تایید رگولاتوری را دریافت کنند.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: با توجه به اینکه افزایش قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه بدون تایید رگولاتوری انجام شده این افزایش قیمت‌ها برخلاف مقررات است و این اپراتورها باید در سریع‌ترین زمان قیمت سرویس‌هایشان را به قیمت قبلی بازگردانند.
کد مطلب: 61477
نام شما
آدرس ايميل شما


کلانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی خواستار تغییر قیمت شد؟؟ مگه مصداق گران فروشی و کم فروشی نیست؟ جریمه سنگین و زندان فقط.
خواستار شد؟؟؟؟!!!! واقعا؟؟!!