۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۰
در سه ماهه‌ دوم سال جاری

مشترکین اپراتورها بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ داشتند

ایتنا - اپراتور همراه اول در مجموع بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور همراه اول به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور همراه اول داشته است.
مشترکین اپراتورها بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ داشتند

هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ دوم سال جاری، مکالماتی با سایر اپراتورهای همراه، تلفن ثابت و مکالمات بین‌الملل داشتند که سقف این مکالمات را به بیش از چهار میلیارد دقیقه می‌رساند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با وجود شبکه‌های اجتماهی که امروزه بخش اعظمی از ارتباطات افراد به‌واسطه آن‌ها انجام می‌شود، همچنان بسیاری از مکالمات مردم از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. مطابق آمار منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ دوم سال جاری، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند.

اپراتور همراه اول در مجموع بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور همراه اول به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور همراه اول داشته است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر  آمده است.
 


همچنین اپراتور ایرانسل در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور ایرانسل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر  آمده است.
 

اپراتور رایتل نیز در مجموع بیش از ۳۳۴ میلیون دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از ۴۵۰ میلیون دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور رایتل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور رایتل به تفکیک در جدول زیر آمده است.
 
کد مطلب: 59359
نام شما
آدرس ايميل شما