۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲

شرکت‌های تولیدی باید امنیت سایبری خود را به طور مداوم بهبود ببخشند

ایتنا- با توجه به فضایی که به خاطر تهدیدات امنیتی و از بین رفتن حریم خصوصی کاربران و سازمان‌ها به وجود آمده است، شرکت‌های تولیدی باید به فکر بهبود مداوم امنیت سایبری خود باشند.
شرکت‌های تولیدی باید امنیت سایبری خود را به طور مداوم بهبود ببخشند

افرادی که موجب تهدید کاربران و شرکت‌ها می‌شوند، تمایل زیادی به ایجاد تهدیدات امنیتی و سایبری برای شرکت‌های تولیدی دارند و به این اهداف، به عنوان اهدافی ثروتمند نگاه می‌کنند.
شرکت‌های تولیدی برای رسیدن به یک مزیت رقابتی باید سعی کنند سیستم‌های خود را به سمت دیجیتال سوق دهند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تک ریپابلیک، شرکت‌های تولیدی در تلاش هستند که تا حد ممکن به سمت اتوماسیون پیش بروند یا کاری کنند که بین ماشین و کامپیوتر ارتباط شود تا کارها به صورت کامپیوتری انجام شود.
نرم افزارهای یادگیری ماشین می‌تواند در این زمینه بسیار مفید و سازنده باشد.
 
علیرغم سهولت حاصل از ورود کامپیوتر به عرصه کار شرکت‌های تولیدی، معایبی هم به همراه فناوری وارد این شرکت‌ها می‌شود. مجرمان سایبری افرادی هستند که در پی چنین فرصت‌هایی هستند که بتوانند از شرکت مورد نظر، مبلغ زیادی اخاذی کنند.
بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار فکر می‌کنند که هیچ تهدیدی شبکه آنها را هدف قرار نمی‌دهد.
 

حدود 50 درصد از شرکت‌های کوچک یا متوسط دنیا دچار حملات سایبری شده‌اند و شرکت‌های تولیدی استعداد بهتری برای مواجهه با تهدیدات سایبری دارند.
یکی از علل این استعداد، وجود اطلاعات انبار است که می‌تواند برای مجرمان سایبری مفید باشد. دلیل دوم این است که اهداف بهتر مانند شرکت‌های بزرگ و بانک‌ها سعی می‌کنند که امنیت خود را به شکلی فزاینده بهبود ببخشند.
 
شرکت‌های تولیدی باید به شدت از اطلاعات حساس خود مراقبت کنند؛ زیرا مجرمان سایبری به دنبال سرقت همین اطلاعات هستند.
مجرمان سایبری می‌کوشند تا با دخالت در سیستم اینترنت اشیاء، کار را مختل کنند. مجرمان تلاش می‌کنند که IP سیستم‌ها را سرقت کنند. اتخاذ یک سیاست بهتر و مبتنی بر امنیت سایبری می‌تواند مشکلات زیادی را حل کند.
 
یکی از مشکلات موجود در پیش روی شرکت‌های تولیدی، عدم وجود نیروهای متخصص در زمینه امنیت سایبری است.
در شرکت‌های تولیدی افراد زیادی توان استفاده از کامپیوتر را ندارند و علاوه بر آن، توانایی‌ حساب و حل مسئله را هم ندارند و از این رو سازمان‎‌ها در برآوردن نیاز مشتری رضایت‌بخش عمل نمی‌کند. استفاده از قوانین و مقررات، بهبود ابزارها و همچنین آموزش‌های لازم می‌تواند کمک زیادی به امینت سایبری سازمان بکند.
 
کد مطلب: 54746
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام