۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰

۶۰ درصد سازمان‌های بزرگ منطقه مجهز به خدمات پردازش ابری

ایتنا - بر اساس نتایج این بررسی، 48 درصد سازمان‌ها در حال حاضر نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات را مورد استفاده قرار می‌دهند.
۶۰ درصد سازمان‌های بزرگ منطقه مجهز به خدمات پردازش ابری


کاهش هزینه‌ها، کارآمدی فرآیندها و افزایش تولید مزایای اصلی محسوب می‌شوند که صاحبان کسب و کار در پس سازگاری با نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) به دنبال آنها می‌گردند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، مرکز تحقیقاتی IDC با پشتیبانی اوراکل مطالعه جدیدی را روی ۱۶۰ مدیر اطلاعاتی در سازمان‌های بزرگ مستقر در منطقه آفریقا، خاورمیانه و اروپای شرقی انجام داد و در پایان متوجه شد ۶۰ درصد شرکت‌ها با راهکارهای ابری سازگار شده‌اند یا در حال پذیرش این خدمات هستند.

بر اساس نتایج این بررسی، ۴۸ درصد سازمان‌ها در حال حاضر نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات را مورد استفاده قرار می‌دهند و ۳۱ درصد آنها قصد دارند طی یک یا دو سال آینده فناوری‌های پردازش ابری را در اختیار بگیرند.

همچنین، ۲۲ درصد سازمان‌ها هم اکنون پلتفورم‌های-به‌عنوان-خدمات(PaaS) را استفاده می‌کنند و ۳۶ درصد سازمان‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود اعلام کردند که طی ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده به این فناوری مجهز خواهند شد.

 

با این وجود هنوز نگرانی‌هایی در مورد مدل‌های پردازش ابری وجود دارد و ۵۵ درصد از سازمان‌های حاضر در این بررسی توضیح داده‌اند که معتقدند خدمات ابری ارزش فراوانی برای آنها به همراه می‌آورد و این اتفاق بسته به میزان پهن‌باند و منابع داخلی آنها تغییر می‌کند.

سازمان‌هایی که با فناوری SaaS سازگار شده‌اند، بیشتر از دیگر مراکز روی خدمات بهینه‌سازی شبکه و راهکارهای امنیتی اضافه سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بتوانند سطح کیفیت سیستم‌های SaaS را ارتقاء دهند.
کد مطلب: 35291
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام