۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸

تجهیز ۷۸ درصد سازمان‌های کوچک آمریکایی به خدمات ابری تا سال ۲۰۲۰

ایتنا - ارزش بازار خدمات و سیستم‌های پردازش ابری برای کسب و کارهای کوچک در آمریکا به 55 میلیارد دلار در سال 2016 می‌رسد.
تجهیز ۷۸ درصد سازمان‌های کوچک آمریکایی به خدمات ابری تا سال ۲۰۲۰


بر اساس مطالعه جدید پیش‌بینی شده است ۷۸ درصد سازمان‌های کوچک در آمریکا تا سال ۲۰۲۰ به طور کامل به خدمات پردازش ابری مجهز می‌شوند و هم‌اکنون تنها ۳۷ درصد آنها از این قبیل سرویس‌ها استفاده می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فوربز، ارزش بازار خدمات و سیستم‌های پردازش ابری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) در آمریکا از ۴۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ میلادی به ۵۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ می‌رسد.

خدمات ابری چندگانه هم‌اکنون در ۱۸ درصد سازمان‌های کوچک آمریکایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که این سازمان‌ها بین یک تا ۹۹ کارمند دارند.

از آنجایی که تعداد سازمان‌های کوچک در سراسر جهان رو به افزایش است، ارائه‌دهندگان خدمات و ابزارهای ابری تمرکز بیشتری بر این مسئله دارند و نسل جدید محصولات خود را سازگار با سازمان‌های کوچک‌تر ارائه می‌دهند.

 

سیستم‌های مبتنی بر فضای ابری به طور ویژه قابلیت‌های فراوان برای سازمان‌های کوچک و متوسط ارائه می‌دهند و بررسی جدید نشان داده است در منطقه آمریکای شمالی این قبیل مراکز بیشترین سرمایه‌گذاری خود را برای استفاده از سیستم‌های مذکور انجام می‌دهند.

کارشناسان بر این باورند بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ میلادی ارزش بازار جهانی خدمات ابری مخصوص سازمان‌های کوچک و متوسط با میانگین رشد سالانه ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.
 
کد مطلب: 36056
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام