۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸

سازمان‌ها فقط یک‌سوم قابلیت‌های ابری را به‌کار می‌گیرند

ایتنا - ۵۰ درصد ارزش مربوط به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در حوزه خدمات ابری در بخش بهبود عملکرد عملیات‌های شرکت سنجیده می‌شود.
سازمان‌ها فقط یک‌سوم قابلیت‌های ابری را به‌کار می‌گیرند


یک بررسی جدید نشان داد که سازمان‌های جهانی تنها از ۳۵ درصد توانمندی‌ها و قابلیت‌های مربوط به خدمات پردازش ابری در فضای کاری خود بهره می‌برند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فوربز، استفاده از سیستم‌های پیشرفته مخصوص تطبیق خدمات ابری با فضای سازمانی در دوسوم فرآیندهای کاری سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این بررسی ثابت کرده است که تنها ۱۸ درصد سازمان‌های جهانی از قابلیت مذکور بهره می‌برند.

مرکز Bain & Company در مطالعه جدید خود همچنین دریافت که بیش از ۵۰ درصد ارزش مربوط به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در حوزه خدمات ابری در بخش بهبود عملکرد عملیات‌های شرکت سنجیده می‌شود.

این مرکز تحقیقاتی می‌گوید که تنها ۳۵ درصد ارزش واقعی خدمات پردازش ابری در فرآیندهای کاری شناخته می‌شود و ۶۵ درصد باقیمانده نیز ناشناخته باقی می‌ماند.

 

بر این اساس می‌توان گفت سازمان‌های جهانی پتانسیل بیشتری در اختیار دارند تا بتوانند از خدمات ابری بهره‌مند شوند و زیرساخت‌های ابری که در اختیار گرفته‌اند را به صورت گسترده‌تر مورد استفاده قرار دهند.

مرکز Bain & Company توصیه کرده است که سازمان‌ها پیش از در اختیار گرفتن خدمات ابری، ارزش واقعی آنها را شناسایی کنند و با انجام بررسی‌های دقیق دریابند که این خدمات تا چه اندازه می‌تواند برای سازمان آنها مفید واقع شود.
 
کد مطلب: 35914
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام