۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷

نیمی از پست‌های الکترونیکی در دستگاه‌های موبایلی باز می‌شوند

ایتنا - این بررسی نشان داد که پست الکترونیکی همچنان بخش قابل ملاحظه‌ای از ترافیک اینترنتی و درآمد شرکت‌های مرتبط را به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، هنوز هم یک ابزار معمول نزد عموم کاربران محسوب می‌شود.

زمانی که به توسعه‌ فناوری‌های پست الکترونیکی فکر می‌شود باید دستگاه‌های الکترونیکی همراه را به عنوان یک رکن اصلی و اساسی در نظر گرفت، زیرا آخرین مطالعه صورت گرفته توسط مرکز Experian نشان داده است ۴۴ درصد پست‌های الکترونیکی به صورت روزانه در دستگاه‌های الکترونیکی همراه باز می‌شوند.


به گزارش ایتنا "پیتر دینونزیو"(Peter DeNunzio) مدیر خدمات بازاریابی مرکز Experian توضیح داد: «ما این روزها شاهد هستیم بازاریابانی که از طریق پست الکترونیکی فعالیت می‌کنند، استراتژی‌های جدیدی را به‌ ورطه آزمایش گذاشته‌اند و این کانال را برای خود بهترین ابزار می‌دانند. بررسی در این زمینه نه‌تنها نشان داد که پست الکترونیکی همچنان به عنوان یک ابزار قوی و توانمند مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه ثابت کرد که این ابزار می‌تواند در کنار دیگر فناوری‌های نوین به عنوان یک کانال ارتباطی به کار گرفته شود.»

طبق یافته‌های این تحقیق، ۵۲ درصد مراکزی که مبتنی بر فناوری پست الکترونیکی بازاریابی می‌کنند توضیح داده‌اند که در ایمیل‌های ارسالی خود از فایل‌هایی با پسوند GIF استفاده می‌کنند.
همچنین، ۷۸ درصد آنها گفتند که از اطلاعات شرکت‌های فروش کالا استفاده می‌کنند تا آدرس‌های پست الکترونیکی کاربران را دراختیار بگیرند.

این بررسی نشان داد که پست الکترونیکی همچنان بخش قابل ملاحظه‌ای از ترافیک اینترنتی و درآمد شرکت‌های مرتبط را به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، هنوز هم یک ابزار معمول نزد عموم کاربران محسوب می‌شود.

مرکز تحقیقاتی eMarketer نیز در یک بررسی مجزا دریافت که فروش کالاهای مختلف در دستگاه‌های موبایلی طی سال ۲۰۱۲ میلادی رشد ۸۰ درصدی داشته است که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۳ با رشد ۵۵ درصدی همراه باشد.
کارشناسان بر این باورند که بازرگانی‌های موبایلی در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی ۱۵ درصد از درآمد تجارت الکترونیکی جهان را به خود اختصاص دهند.
 
کد مطلب: 24981
نام شما
آدرس ايميل شما

گوشی شما دارای کدام سیستم عامل است؟
اندروید
iOS
ویندوزفون
بلک‌بری
هیچکدام