۰
plusresetminus
جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸

عینک متا ری‌بن با فیس‌بوک و اینستاگرام یکپارچه شد

ایتنا - عینک ری‌بن متا بهترین عینک هوشمند در جهان است که به شما امکان می‌دهد زندگی واقعی را با فناوری‌های دیجیتال ادغام کنید و  در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.
عینک متا ری‌بن با فیس‌بوک و اینستاگرام یکپارچه شد

عینک ری‌بن متا بهترین عینک هوشمند در جهان است که به شما امکان می‌دهد زندگی واقعی را با فناوری‌های دیجیتال ادغام کنید و  در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.

به گزارش ایتنا، ری‌بن متا می‌تواند بدون نیاز به گوشی، استوری‌های اینستاگرام را مستقیماً در حساب کاربری کاربر منتشر کند.

این ویژگی یکی از چندین قابلیت جدید افزوده شده به به‌روزرسانی جدید این گجت است. از دیگر قابلیت‌های این عینک هوشمند می‌توان از پشتیبانی از "Amazon Music" و برنامه مدیتیشن "Calm" و پشتیبانی از قابلیت های هوش مصنوعی  نام برد.

نکته دیگر درباره این عینک این است که ظرفیت دوربین در ری‌بن جدید از 5 مگاپیکسل در نسخه قبلی به 12 مگاپیکسل افزایش یافته است.

این دستگاه دارای پنج میکروفون داخلی برای پشتیبانی از جابجایی بین موسیقی و تماس است و در عین حال به کاربر اجازه می‌دهد محیط اطراف خود را بشنود. همچنین دارای یک برنامه بهبود یافته "Meta View" است که با سیستم عامل های iOS و Android سازگار است.

برای حفظ حریم خصوصی، ری‌بن جدید دارای چراغ LED حریم خصوصی است که بزرگتر و شفاف‌تر از قبل است. مجموعه جدید شامل 21 سبک و رنگ لنز است.

 
 

ادغام با اینستاگرام و فیسبوک


پشتیبانی اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که از عینک بخواهند قبل یا بعد از گرفتن عکس در این اپلیکیشن پست کنند.

کاربران می‌توانند پس از گرفتن عکس بگویند: "هی متا، آخرین عکس من را در اینستاگرام به اشتراک بگذار" یا قبل از گرفتن عکس جدید از آن بخواهند که "عکسی را در اینستاگرام پست کند" .

متا اعلام کرد که این عینک اولین عینک هوشمندی است که تا به حال به پخش زنده مجهز شده است که به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا تجربیات خود را در زمان واقعی و بدون استفاده از دست پخش کنند.

کاربر می‌تواند بین دوربین عینک و دوربین گوشی در یک پخش زنده در اینستاگرام یا فیس‌بوک تا 30 دقیقه جابجا شود.

متا همچنین با برنامه مدیتیشن Calm همکاری کرد تا به افراد اجازه دهد مراقبه هدایت شده را در حال حرکت انجام دهند و تمرینات تمرکز حواس را روی عینک انجام دهند. Calm یک اشتراک 3 ماهه رایگان را نیز برای کاربران عینک هوشمند Meta Ray-Ban ارائه می‌دهد.

این عینک همچنین قابلیت پخش موسیقی آمازون را نیز دارد.

با گفتن «Hey Meta play music Amazon» این عینک یک لیست پخش توصیه شده و انتخاب شده را برای کاربران پخش می‌کند.

می‌توانید صدا را از طریق کنترل لمسی یا صوتی بدون استفاده از تلفن تغییر دهید یا موسیقی را متوقف کنید.

قابل ذکر است که این عینک قبلاً از Spotify پشتیبانی می‌کرد و ماه گذشته نیز Apple Music را اضافه کرد.

متا خاطرنشان کرد که ویژگی‌های جدید به تدریج عرضه خواهند شد.

 
 

قابلیت‌های هوش مصنوعی


متا قابلیت‌های هوش مصنوعی چندرسانه‌ای را نیز به عینک‌های هوشمند  ری‌بن (Ray-Ban) اضافه کرده است، که در آن کاربران می‌توانند عکس بگیرند و هوش مصنوعی متا تنظیمات بیشتری مانند خواندن علائم به زبان‌های مختلف، کامنت گذاشتن در اینستاگرام و شناسایی مکان‌های دیدنی را فراهم کند.

این عینک همچنین می‌تواند از برنامه های هوش مصنوعی جدید برای دیدن دنیای واقعی و توصیف آنچه شما به آن نگاه می‌کنید استفاده کند. این عینک اکنون قادر به ترجمه زبان‌ها، شناسایی نژادهای حیوانات و میوه‌ها و طیف وسیعی از کارهای دیگر است.

برای استفاده از هوش مصنوعی، کاربر کافی است که بگوید: «سلام متا» و به دنبال آن پیامی مانند «نگاه کن و بگو این سگ از چه نژادی است».

سپس عینک ری‌بن متا با صدایی که از بلندگوهای کوچک داخل آن پخش می‌شود پاسخ شما را می‌دهند.
کد مطلب: 79044
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام