۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳

افزونه‌ای که کارکردن با جیمیل را آسان‌تر می‌کند

ایتنا - علیرغم تلاش‌های گوگل، نسخه تحت وب جیمیل هنوز شلوغ و گیج کننده است، اما یک افزونه تازه مرورگر کروم می‌تواند تا حد زیادی از این مشکل بکاهد.
افزونه‌ای که کارکردن با جیمیل را آسان‌تر می‌کند

علیرغم تلاش‌های گوگل، نسخه تحت وب جیمیل هنوز شلوغ و گیج کننده است، اما یک افزونه تازه مرورگر کروم می‌تواند تا حد زیادی از این مشکل بکاهد.

مایکل لگت یکی از طراحان اصلی سابق جیمیل برای حل این مشکل برای کاربران، یک افزونه رایگان برای کروم عرضه کرده که ظاهر جیمیل را ساده‌تر کرده و دسترسی به قسمت‌های مختلف آن را ساده‌تر می‌کند.

به گزارش ایتنا از مهر، یکی از تغییرات ایجاد شده توسط این افزونه، انتقال برخی آیکون‌های حاشیه‌ای به منوهای بازشونده در سمت چپ است. علاوه بر این، محل آیکون جستجو نیز تغییر کرده و برخی آیکون‌های کارکردی تر و مهم‌تر مانند پاک کردن نامه‌ها در معرض دید قرار گرفته است.

حذف برچسب‌های مختلف برای نامه‌ها و قرار دادن آیکون ارسال نامه جدید در گوشه سمت راست، سبک تر کردن رابط کاربری برای افزایش سرعت بازشدن جیمیل از جمله دیگر تغییرات است.
افزونه مذکور با استقبال خوبی مواجه شده و طی مدت زمان کوتاهی عرضه هر روز ۵۰۰ بار بارگذاری شده و تعداد بارگذاری‌های آن از مرز ۱۵ هزار مورد گذشته است.
کد مطلب: 56396
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام