۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۰

تازه‌ترین شایعات درباره گلکسی اس24: ساختار تیتانیومی، صفحه‌نمایش تخت و...

ایتنا - اس24 اولترا در کنار صفحه‌نمایش تخت‌تر و پردازنده سریع‌تر، فریم تیتانیومی، دوربین تله‌فوتوی 50 مگاپیکسلی ارتقا یافته، خنک‌کننده بدون فن بهتر و وایفای 7 (که احتمالاً به آن نیاز ندارید) نیز دارد.
تازه‌ترین شایعات درباره گلکسی اس24: ساختار تیتانیومی، صفحه‌نمایش تخت و...
اکنون مقطع زمانی از سال است که سامسونگ ناخواسته جزئیات اصلی سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس خود را ماه‌ها قبل از عرضه‌شان به بیرون درز می‌دهد. بنابراین جای تعجب نیست که ما اکنون جزئیاتی در مورد S24 و S24 Ultra - یا حداقل گوشی‌هایی که تصور می‌کنیم این نام را داشته باشند - دریافت کرده‌ایم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، تازه‌ترین خبر در این مورد را وبسایت Windows Report منتشر کرد؛ این وبسایت تصاویر رسمی جدید سامسونگ را به دست آورده است که شامل گلکسی اس24 اولترا با طراحی صفحه نمایش صاف جدید می‌شود. این خبر موید یک افشای قبلی توسط دیوید مارتین کاربر توییتر/ایکس است که تصاویر دستی S24 Ultra جدید را منتشر کرده بود. این تصاویر به وضوح لبه‌های تیزتری برای صفحه‌نمایش شبیه به تغییراتی که در S23 معمولی در اوایل سال جاری ایجاد شده بود، و پرداختکاری خاکستری جدید را نشان می‌داد.
 
همانطور که در ماه گذشته گزارش شد، انتظار می‌رود سامسونگ نرم‌افزار جدید هوش مصنوعی مولد داخلی خود را در گوشی‌های آینده‌اش که از مدل گاوس این شرکت استفاده می‌کنند منتشر کند. اطلاعات درزکرده جدید گویای آن است که دستگاه‌های S24 از این فناوری برای ترجمه بی‌درنگ برنامه‌های پیام‌رسان، و به بیش از ده‌ها زبان، استفاده خواهند کرد. در ماه اکتبر، سامسونگ همچنین یک ویژگی فریم‌بندی دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی به نام «Zoom Anyplace» را به نمایش گذاشت که از موتور هوش مصنوعی کوالکام قدرت می‌گیرد – و انتظار می‌رود یکی از دستگاه‌های آینده به آن مجهز باشد.
 

همچنین، وبسایت Android Authority دریافت که FCC اخیراً جزئیات اصلی مشخصات پردازنده و مودم را برای خط S24 منتشر کرده است. در حالی که این کمیسیون صراحتاٌ ویژگی‌های تراشه مربوطه را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که S24، S24 Plus و S24 Ultra همگی دارای مودم‌های کوالکام با عملکرد Smart Transit هستند. این ترکیب نشان می‌دهد که همه مدل‌های S24، حداقل در ایالات‌متحده، به تراشه‌های جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز به هوش مصنوعی روی دستگاه مجهز خواهند شد. با این حال، هنوز این احتمال وجود دارد که نسخه‌های بین‌المللی S24 استاندارد مانند سال‌های گذشته دارای پردازنده‌ها و مودم‌های اگزینوس خود سامسونگ باشند.
 
اس24 اولترا در کنار صفحه‌نمایش تخت‌تر و پردازنده سریع‌تر، فریم تیتانیومی، دوربین تله‌فوتوی 50 مگاپیکسلی ارتقا یافته، خنک‌کننده بدون فن (vapor chamber) بهتر و وایفای 7 (که احتمالاً به آن نیاز ندارید) نیز دارد. بقیه مشخصات فاش شده توسط Windows Report نشان می دهد که گوشی جدید تفاوت چندانی با مدل قبلی اس23 اولترا ندارد. به نظر می‌رسد اس24 اولترا همچنان دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Quad-HD، با نرخ رفرش 120 هرتز، آپشن‌های حافظه ذخیره‌سازی مشابه با آن، 12 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.
 
کد مطلب: 75884
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام