۰
plusresetminus
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۱

نخستین گوشی هوشمند جهان با نمایشگر منحنی وارد بازار می‌شود

ایتنا - یکی از مدیران ارشد این شرکت کره‌ای توضیح داد که در ماه اکتبر نخستین گوشی هوشمند جهان با نمایشگر منحنی توسط سامسونگ معرفی می‌شود.
نخستین گوشی هوشمند جهان با نمایشگر منحنی وارد بازار می‌شود


شرکت سامسونگ که این روزها بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، اعلام کرد که به منظور متحول کردن این بازار تا ماه آینده نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به نمایشگر منحنی را روانه بازار می‌کند.


به گزارش ایتنا، یکی از مدیران ارشد این شرکت کره‌ای توضیح داد که در ماه اکتبر نخستین گوشی هوشمند جهان با نمایشگر منحنی توسط سامسونگ معرفی می‌شود تا این شرکت بتواند موقعیت خود را به عنوان برترین تولیدکننده تلفن‌همراه جهان به همگان اثبات کند.

این طور که خبرگزاری رویترز گزارش داده است، "دی‌جی لی"( DJ Lee) مدیر بازاریابی استراتژیک مرکز تلفن‌همراه سامسونگ در این خصوص گفت: «ما قصد داریم طی ماه اکتبر گوشی هوشمند جدیدی را وارد بازار کره کنیم که نمایشگر آن منحنی است.»

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ در ژانویه گذشته مدل مفهومی از گوشی هوشمند جدیدی را به نمایش گذاشت که به نمایشگر انعطاف‌پذیر مجهز شده بود.
این نمایشگر به گونه‌ای ساخته شده بود که می‌توانست از اطراف گوشی بزرگتر شود.

شرکت سامسونگ اعلام کرد که برای ساخت چنین گوشی همچنان شرایط بازار را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از سود خود در جریان تولید انبوه این محصول اطمینان حاصل کند.

گفتنی است که این شرکت کره‌ای ماه گذشته ساعت مچی هوشمندی را با قابلیت گوشی‌های هوشمند روانه بازار کرد.
کد مطلب: 27684
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام