۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۲

بزرگترین نمایشگر سامسونگ در انتظار گینس

ایتنا -شرکت سامسونگ به دنبال ثبت بزرگترین دیوار دیجیتالی (LFD Video Wall) خود در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین نمایشگر دنیا می‌باشد.
بزرگترین نمایشگر سامسونگ در انتظار گینس

فرودگاه بین‌المللی مک کارن در آمریکا و شرکت سامسونگ یک دیوار دیجیتالی (Video Wall) شامل ۱۰۰ دستگاه نمایشگر حرفه ای (LFD) سامسونگ را برای جمعی از رسانه‌ها و موسسات تبلیغاتی به نمایش گذاردند. 

به گزارش ایتنا، قاب بسیار باریک هریک از این نمایشگرهای حرفه ای‌(LFD) باعث می‌شود تا با کنار هم قرارگرفتن این صفحات نمایش، سطحی کاملاً یک دست و یکپارچه حاصل شود و به خوبی نظرها را به خود جلب کند.
این دیوار دیجیتالی (Video Wall) با داشتن ابعاد ۶/۱۰ متر در ۷/۵ متر یکی از بزرگترین دیوارهای دیجیتالی در فرودگاه‌های دنیا به شمار می‌آید و مسئولان سامسونگ و مک کارن به دنبال ثبت آن در کتاب رکوردهای گینس هستند و نتیجه آن در ۲ تا ۳ ماه آینده اعلام خواهد شد.
ابعاد بزرگ و دقت نمایشگر حرفه ای (LFD) سامسونگ که چهار برابر استاندارد HD است، محل خوبی برای کسانی است که می‌خواهند انواع محصولات خود را به نمایش بگذارند. 

با گشایش ترمینال ۳ در سال ۲۰۱۲، انتظار می‌رود تا این دیوار دیجیتالی بتواند با قرار گرفتن در ورودی ترمینال ۳ افراد بسیار بیشتری را به خود جلب کند. 

این دیوار دیجیتالی از نمایشگرهای حرفه ای (LFD) سامسونگ تنها بخشی از شبکه دیجیتالی در فرودگاه مک کارن است. 

چهار دیوار دیجیتالی کوچکتر دیگر که هریک از سه تا ده نمایشگر حرفه ای تشکیل شده‌اند نیز در تقاطع‌های A، B و C فرودگاه قرار گرفته‌اند. 

شرکت تبلیغاتی اَلیانس که مدیریت قراردادهای تبلیغات داخلی فرودگاه مک کارن را برعهده دارد، نقش مهمی در ارتباطات میان سامسونگ و مک کارن داشته است که در این میان می‌توان به هماهنگی‌های صورت گرفته برای مهندسی و نصب نهایی شبکه ویدئویی فرودگاه اشاره کرد.
 
طبق محاسبات این شرکت، وجود دیوارهای تصویری، سالانه بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دلار درآمد تبلیغاتی را برای فرودگاه حاصل می‌کند. 

شانا فرسیت مدیر اجرایی اَلیانس در این‌باره می‌گوید:"برای راه‌اندازی این پروژه صدها ساعت تحقیق و بررسی توسط سامسونگ، مک کارن ، اَلیانس و چندین شرکت دیگر که وظیفه طراحی، ساخت و نصب این سیستم را برعهده داشتند صورت گرفته است. کیفیت و وضوح این شبکه تبلیغات دیجیتال از هر نمونه دیگری در این صنعت جلوتر بوده و از روشی جدید برای رساندن پیام تبلیغاتی به مسافران استفاده می‌کند." 

همچنین آقای آلبرگ مدیر عامل فروش و بازاریابی سامسونگ آمریکا در این باره می‌گوید: "سامسونگ یکی از بزرگان بازار نمایشگرهای حرفه ای‌ (LFD) بوده و این فرصتی خوب برای نمایش محصولاتمان در عرصه جهانی و بیننده‌هایی از سراسر دنیا است. خوشحال هستیم که توانسته‌ایم با فرودگاه بین‌المللی مک کارن همکاری کرده و این دیوار دیجیتالی (Video Wall) را به نمایش بگذاریم."

کد مطلب: 17392
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام