۲
plusresetminus
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲

فاصله استاندارد بین دیوار و یخچال

باید بسیار مراقب باشید که استانداردهای مناسب نصب یخچال را رعایت کنید. بسیاری از موارد مانند نور مستقیم خورشید می تواند به لوازم خانگی آسیب برساند.
فاصله استاندارد بین دیوار و یخچال
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



فاصله استاندارد بین یخچال و دیوار 5 سانتی متر است. اگر یخچال خریده اید و می خواهید آن را نصب کنید، باید بدانید که فاصله یخچال تا دیوار اندازه و مناسب باشد تا دستگاه آسیبی نبیند. یخچال بیش از حد گرم می شود، قسمت های مختلف دستگاه ممکن است دچار مشکل شود و به مرور زمان عمر یخچال و فریزر شما کاهش می یابد. بنابراین باید بسیار مراقب باشید که استانداردهای مناسب نصب یخچال را رعایت کنید. بسیاری از موارد مانند نور مستقیم خورشید می تواند به لوازم خانگی آسیب برساند.

 

علت نیاز به فاصله بین دیوار و یخچال
یخچال یکی از لوازم مهم در هر خانه ای است، در واقع می توان گفت که قلب آشپزخانه است پس باید به سلامت آن توجه کرد. به عنوان مثال، مراقب باشید که یخچال خود را کجا قرار می دهید. برای جلوگیری ازتابش خورشید به یخچال باید آن را در جهتی قرار داد که نور آفتاب به آن نخورد. یکی از عوامل آسیب دیدن تمام قسمت های یخچال گرمای بیش از حد است، درست مانند وسایل برقی، دستگاه شما نیز نیاز به تهویه مطبوع دارد و برای عملکرد صحیح باید به خوبی خنک شود، نیاز به مکانی دور از دیوار دارد، پس باید یخچال را کمی از دیوار فاصله دهید تا بتواند همیشه خنک باشد.

اگر فاصله بین دیوار و یخچال رعایت نشود چه اتفاقی می افتد؟
طراحی و مهندسی یخچال در چند دهه گذشته تغییر کرده است، اما یکی از مهم ترین تغییرات، انتقال سیم پیچ از پشت یخچال به پایه بوده است. پشت یخچال یک فاصله طبیعی بین سیم پیچ ها و دیوار را برای بهبود گردش هوا و دفع گرما فراهم باید کرد تا همیشه یخچال امکان تهویه داشته باشد و خنک باشد. اگر فاصله یخچال با دیوار رعایت نشود می تواند باعث خرابی یخچال شود.

 

فاصله استاندارد بین دیوار و یخچال چقدر است؟
یخچال های امروزی به دلیل افزایش ظرفیت، هزینه بیشتر برای طراحی مدل های ساید بای ساید و نیاز به افزودن فضای بزرگتر فریزر، بزرگتر از همیشه هستند. در خانه های قدیمی، وسایل جدیدتر ممکن است در فضاهای موجود جا نشوند. برای اطمینان از تبادل کافی هوای یخچال، فاصله یخچال از دیوارها باید ۵ سانتی متر باشد.
منبع: اپلیکیشن تخصصی خدمات لوازم خانگی آی پی امداد

 
کد مطلب: 70916
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام