۰
plusresetminus
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲

بهترین مرکز خرید فولاد mo40 کجاست؟

فولاد مارکت با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش انواع فولاد و قطعات آلیاژی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. کافی است وارد وبسایت foladmarket.com شوید، با تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید و پس از تهیه پیش فاکتور خرید خود را نهایی کنید.
بهترین مرکز خرید فولاد mo40 کجاست؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



فولاد mo40 یا AISI SAE 4140 یک فولاد آلیاژی کروم مولیبدنی است که به طور گسترده برای تولید قطعاتی مانند محورها، شفت ها، پیچ ها و چرخ دنده ها استفاده می شود. مشابه این فولاد، فولاد AISI 4130 است که درصد کربن پایینتری دارد. این درصد بیشتر کربن در Mo40 استحکام و عملیات حرارتی بهتری به آن می دهد. با این حال خاصیت جوش پذیری آن پایینتر است. خرید فولاد  mo40به دلیل خواص منحصر به فرد آن رایج است.


نام های رایج فولاد mo40
این فولاد کاربرد جهانی دارد با این حال در کشورهای مختلف با اسامی مختلف شناخته می شود. در زیر جدول اسامی این فولاد در کشورهای مختلف را مشاهده می کنید:
 



خواص مکانیکی در فولاد mo40:
در جدول زیر خواص مکانیکی فولاد mo40 را مشاهده می کنید.

 


ترکیب شیمیایی فولاد mo40:
درجدول زیر می توانید ترکیب شیمیایی فولاد mo40 با استانداردهای مختلف را مشاهده کنید:

 


آهنگری در فولاد mo40:
برای آهنگری در فولاد mo40  آن را با دقت از قبل گرم کنید و تا دمای 1150 تا 1200 درجه سانتیگراد گرم کنید و تا زمانیکه دما در تمام قسمت های یکنواخت شود نگه دارید.
در دمای زیر 850 درجه سانتیگراد آهنگری نباید انجام شود. همجنین بعد از عملیات آهنگری قطعه را به آرامی خنک کنید. برای استعلام قیمت فولاد mo40 می توانید به وبسایت فولاد مارکت مراجعه کنید.

عملیات حرارتی در فولاد mo40:

آنیلینگ:
فولاد mo40 را تا دمای 800 الی 850 درجه سانتیگراد حرارت دهید و تا زمانیکه دما در تمام قسمت ها یکنواخت شود نگه دارید تا در کوره خنک شود.

نرمالایز:
آلیاژ را تا دمای 870 الی 900 درجه سانتیگراد گرم کنید و زمانیکه دما در تمام قسمت های یکنواخت شد نگه دارید. سپس 10 تا 15 دقیقه خیس کنید و در هوای ساکن خنک کنید.

معتدل کردن:
فولاد را مججدا تا دمای 550 الی 700 درجه سانتیگراد گرم کنید و تا زمانیکه دما در تمامی قسمت ها یکنواخت شود نگه دارید. به ازای هر 25 میلی متر به مدل یک ساعت خیس کنید و در هوای ساکن خنک کنید.

 


کاربردهای فولاد mo40:
فولاد mo40 در کاربردهایی استفاده می شود که چقرمگی و سختی بیشتری نسبت به درجات کم کربن تر نیاز است. از کاربردهای معمول فولاد mo40 می توان به آداپتورها، نوارها، بلوک های نگهدارنده، پایه های قالب، اجکتورها، یراق آلات، قالب ها ، پیچ و مهره، میل لنگ ، شفت های ماشین های هیدرولیک، شفت های موتور و ... اشاره کرد. با توجه به کاربرد گسترده فولاد mo40 خرید آن رواج زیادی دارد. لذا برای استعلام قیمت فولاد mo40 با وبسایت فولاد مارکت در ارتباط باشید.

خرید فولاد mo40
برای خرید فولاد یا قطعات آلیاژی و یا دریافت اطلاعات بیشتر و خرید فولاد mo40 می توانید به وبسایت فولاد مارکت مراجعه کنید. فولاد مارکت با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش انواع فولاد و قطعات آلیاژی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. کافی است وارد وبسایت foladmarket.com شوید، با تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید و پس از تهیه پیش فاکتور خرید خود را نهایی کنید.


 
کد مطلب: 70725
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام