۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۴

سازمان فناوری‌های نوین شهرداری تهران تاسیس شد

ایتنا - به تازگی سازمان فناوری‌های نوین شهرداری تهران تاسیس شده است.
سازمان فناوری‌های نوین شهرداری تهران تاسیس شد
به تازگی سازمان فناوری‌های نوین شهرداری تهران تاسیس شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز درباره جایگاه سازمان و اینکه زیر نظر کدام یک از مقام‌ها اداره خواهد شد صحبتی نشده و درباره این موضوع باید در صحن شورای شهر تصمیم گیری شود.

به گزارش ایتنا علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به تأسیس سازمان فناوری‌های نوین شهرداری تهران گفت: در رابطه با تأسیس سازمان فناوری‌های نوین شهرداری تهران دو موضوع اصل موجودیت سازمان و دیگری ارائه اساسنامه مطرح است.
وی ادامه داد: اصل تصویب سازمان فناوری‌های نوین با ۱۱ رأی در شورای شهر تصویب رسید و فرمانداری نیز آنرا تأیید کرد و در مصوبه تأیید شده به شهرداری یک ماه زمان داده شد تا اساسنامه خود را برای شورای شهر بیاورد که حدود یک ماه و نیم پیش اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین نیز از سوی شهرداری ارسال شده و کمیسیون حقوقی و بودجه در حال بررسی آن هستند.

قائمی با بیان اینکه جلسات تخصصی بررسی اساسنامه سازمان فناوری در حال برگزاری است، اظهار کرد: این اساسنامه از نظر ساختاری دارای مشکلاتی بود که به شهرداری تهران منعکس شد و شاید یک یا دو جلسه دیگر اساسنامه تأیید و به صحن وارد شود.
عضو شورای شهر تهران در واکنش به اینکه سازمان فناوری تحت ریاست چه کسی اداره خواهد شد، گفت: هنوز درباره جایگاه سازمان و اینکه زیر نظر کدام یک از مقام‌ها اداره خواهد شد صحبتی نشده نظر شهردار تهران این بود که سازمان تحت نظر خودش اداره شود البته اصل اساسنامه و اینکه زیر نظر کدام یک از مقامات اداره خواهد شد باید در شورای شهر تصمیم‌گیری شود.
 
کد مطلب: 69367
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام