۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۶

7 سامانه الکترونیکی تهران

ایتنا - این سامانه‌های الکترونیکی نیز شامل سامانه‌های پژوهشگران محله، نیمرخ محلات، هم‌اندیشی محلات، خبر مکان محور، دانشنامه محلات (تهران ویکی)، شبکه مجازی تهران تیوب و گــردشگــری مــجازی است.


در راستای پیاده‌سازی پروژه شهر الکترونیکی و با هدف ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان پایتخت، هفت سامانه الکترونیکی مدیریت محلات تهران در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی طراحی و راه‌اندازی شد.

به گزارش ایتنا به نقل از ایسنا، این هفت سامانه آنلاین برای خدمت‌رسانی به مردم و با همکاری خانه‌های فناوری اطلاعات پایتخت مدیریت محله در تهران و با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات رونمایی شد.

این سامانه‌های الکترونیکی نیز شامل سامانه‌های پژوهشگران محله، نیمرخ محلات، هم‌اندیشی محلات، خبر مکان محور، دانشنامه محلات (تهران ویکی)، شبکه مجازی تهران تیوب و گــردشگــری مــجازی است.

هم‌چنین این سامانه‌ها با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان از طریق ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی در حوزه فناوربوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال، کاهش هزینه‌های خدمات شهری از طریق ارائه خدمات الکترونیک شهروندی در محلات و افزایش آگاهی‌های عمومی در زمینه فرصت‌ها و تهدیدهای فناوری‌های جدید ارتباطی عنوان شده است.

اطلاعات درباره این سامانه حاکی است که کارآمدسازی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات در قالب مدیریت محله و ارزیابی دقیق و شفاف فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر IT و تسهیل در این امور برای شهروندان محلات با استفاده از خدمات الکترونیک از دیگر اهداف این سامانه‌ها اعلام شده است.

هم‌چنین دسترسی به این سامانه‌ها از طریق پورتال http://farhangi.tehran.ir امکان‌پذیر است.
کد مطلب: 18844
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام