۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵

احتمال ادغام وان پلاس و اوپو قوت گرفت

ایتنا- مدیر ارشد اجرایی وان پلاس درباره همکاری بسیار نزدیک این کمپانی با برند اوپو صحبت کرد و گمانه زنی‌ها درباره ادغام این دو کمپانی بیش از پیش تقویت شد.
احتمال ادغام وان پلاس و اوپو قوت گرفت
مدیر ارشد اجرایی وان پلاس درباره همکاری بسیار نزدیک این کمپانی با برند اوپو صحبت کرد و گمانه زنی‌ها درباره ادغام این دو کمپانی بیش از پیش تقویت شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، وان پلاس به تازگی از تلفن همراه جدید و ارزان قیمت مجهز به فناوری 5G خود رونمایی کرد و به همراه آن از جدید‌ترین اخبار بزرگ در رابطه با این کمپانی سخن گفت.
 
بر همین اساس پیتر لاو به عنوان مدیر ارشد اجرایی وان پلاس پس از این که مدتی با کمپانی اوپو (تحت مالکیت کمپانی بزرگ تری به نام BBK) همکاری کرد اظهار داشت که تیم وان پلاس پس از مشاهده تاثیرات مثبت این همکاری تصمیم گرفته است که به اوپو نزدیک‌تر شود.
 
 
 
به این ترتیب به احتمال بسیار زیاد از این پس وان پلاس تحت پرچم اوپو به کار خود ادامه خواهد داد و بنابر اظهار لاو، این برند به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. با این حال علاقه مندان به دنیای تلفن‌های همراه هوشمند می‌دانند که برندهای زیر مجموعه BBK نظیر اوپو، ویوو، ریالمی و وان پلاس همیشه ویژگی‌های مشترکی را در طراحی تلفن‌های همراه خود استفاده کرده‌اند. برای مثال وان پلاس 8 پرو شباهت بسیار زیادی به اوپو فایند اکس 2 دارد.
 
بسیاری از این برندها بازار کار خود را در چین و هندوستان متمرکز کرده اند  اما وان پلاس به کشورهای غربی نیز رفته است و محصولات خود را در اروپا و آمریکا عرضه داشته است. اخیرا اوپو و ویوو نیز به برخی از کشورهای اروپایی راه یافته اند اما هیچ کدام از این برند‌ها قدرت وان پلاس را نداشته اند.
 
با این وجود سوالی در این اینجا شایسته مطرح شدن است این است که آیا این مشارکت نزدیک به تولید تلفن‌های همراه مشابه بیشتر اما با برند متفاوت می‌انجامد یا در نهایت ادغام این دو قدرت آنها را برای رقابت با رقبای قدری نظیر اپل و سامسونگ آمده خواهد کرد. جواب این سوال  در ماه‌های آینده مشخص خواهد شد.
کد مطلب: 65291
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام