۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۰

آموزش : روش‌های بهبود آنتن‌دهی در تلفن همراه

ایتنا - ابرقهرمان ما؛ تلفن هوشمند دارای اشکالاتی به ویژه در قدرت سیگنال ضعیف آزاردهنده است. اینکه گوشی با تمام قدرت در دستان شما بوده اما فایده‌ای نداشته باشد بسیار خسته کننده است!
آموزش : روش‌های بهبود آنتن‌دهی در تلفن همراه

زمانی‌که ما از تلفن همراه تنها برای تماس و ارسال پیام استفاده می‌نمودیم به پایان رسیده است! امروزه تلفن‌های هوشمند ما یک راه حل همه کاره هنگام برقراری ارتباط با خانواده، دوستان و محل کار، تعامل در رسانه‌های اجتماعی، گشت و گذار در وب؛ اساسا همه موارد در زندگی هستند. اما ابرقهرمان ما؛ تلفن هوشمند دارای اشکالاتی به ویژه در قدرت سیگنال ضعیف آزاردهنده است. اینکه گوشی با تمام قدرت در دستان شما بوده اما فایده‌ای نداشته باشد بسیار خسته کننده است! بنابراین، ما گروهی از اقدامات لازم برای دستیابی به قویترین سیگنال ممکن برای تلفن شما را ترکیب نمودیم.
  
به حداقل رساندن انسداد
برج سیگنال ارائه دهنده خدمات و تلفن همراه شما میبایست بدون مانع باشد. از این رو، هر چیز از ساختمان تا دیوار یا تپه میتواند یک مانع به شمار رفته و قدرت سیگنال را تضعیف نماید. شما تنها می‌بایست یک فضای خالی مانند نزدیک یک پنجره، دیوار یا طبقات بالای یک ساختمان بیابید. تمامی این تلاشها حتی تنها چند قدم حرکت موجب بهبود گیرنده شبکه خواهد شد.

آنتن تلفن همراه را پوشش ندهید
تلفن های همراه امروزه دارای آنتن‌های ساخته شده در داخل خود هستند. از این رو، پوشش گوشی با دست یا یک پوشش ضخیم برروی تلفن همراه میتواند موجب کاهش قدرت سیگنال شما شود. ما توصیه می‌کنیم که شما تلفن خود را در یک موقعیت ایستاده نگه داشته یا در صورتیکه آن را در یک حالت افقی قرار داده‌اید مطمئن شوید آنتن بدون انسداد است.
  
نزدیکترین برج سیگنال خود را شناسایی کنید
در صورتیکه موقعیت نزدیک برج ارائه دهنده خدمات خود را بیابید بسیار مفید خواهد بود. شما میتوانید با استفاده از مجموعه‌ای از برنامه های موجود این کار را انجام داد. وجود برج سیگنال در نزدیکی شما یک پذیرنده قوی ارائه خواهد داد.

مطمئن شوید تلفن همراه شما دارای شارژ است
به منظور دستیابی به یک اتصال قوی شبکه، میبایست یک منبع قدرت ثابت به دست آورید. باتری کم به ناچار منجر به پذیرش ضعیف خواهد شد. از انجا که گوشی های هوشمند فعلی به منظور اجرای مداوم ویژگی‌ها و برنامه‌های کاربردی متعدد در پیش زمینه طراحی شده‌اند، موجب تخلیه قدرت میگردد.
 
منبع: پایگاه اطلا‌ع‌رسانی پلیس فتا
کد مطلب: 64153
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Germany
ممنون ایتنا
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام