۰
plusresetminus
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۷

احتمال عرضه دسته بازی پلی‌ استیشن 5 با قابلیت پذیرش فرمان صوتی

ایتنا- ثبت اختراع جدید کمپانی سونی از وجود میکروفون و بلندگوی ویژه‌ای در دسته‌های کنسول‌های بازی جدید این کمپانی خبر می‌دهد.
احتمال عرضه دسته بازی پلی‌ استیشن 5 با قابلیت پذیرش فرمان صوتی
ثبت اختراع جدید  کمپانی سونی از وجود میکروفون و بلندگوی ویژه‌ای در دسته‌های کنسول‌های بازی جدید این کمپانی خبر می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، همه گیمرها تجربه ساعت‌ها انتظار و تلاش برای حل پازلی در بازی یا رد کردن یک مرحله را داشته‌اند. سونی از این امر کاملاً آگاه است و سعی داشته است تا در ثبت اختراع جدید خود برای دسته‌های بازی پلی‌استیشن این مشکل را با گنجاندن قابلیت فرمان صوتی حل کند.
 
ثبت اختراع جدید سونی دسته بازی جدیدی را در دستان کاربر به نمایش درمی‌آورد که شامل یک میکروفون، یک دستگاه لمسی با انتقال حس لامسه به دست کاربر و یک بلندگو است. زمانی که کاربر از طریق میکروفون با این دسته صحبت می‌کند، صدای بلندگو فروکش می‌کند و کنترل نمایش لمسی توسط دستگاه لمسی انجام می‌شود. به‌بیان‌دیگر، این دسته بازی می‌تواند از طریق میکروفون درونی خود فرمان‌های صوتی را بپذیرد.
 
 بازی پلی‌ استیشن 5 با قابلیت پذیرش فرمان صوتی
 
هنوز مشخص نیست که این دسته بازی برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود یا خیر اما پیش‌ازاین نیز سونی ثبت اختراع‌های جدیدی را در رابطه با قابلیت پذیر فرمان صوتی توسط دسته بازی پلی‌استیشن 5 ارائه کرده بود و البته شایعه‌هایی نیز در این رابطه از برخی منابع منتشر شده بود.
 
ثبت اختراع قبلی سونی از وجود میکروفون در دسته بازی پلی‌استیشن خبر داده بود اما هیچ منطقی برای این کار سونی پیدا نشده بود اما با این ثبت اختراع جدید شاید بتوان منطق سونی در گنجاندن میکروفون در دسته بازی پلی‌استیشن‌ها را تا حد بسیار زیادی کشف کرد.
 
همچنین لازم به ذکر است که سونی در ثبت اختراع دیگری در ماه سپتامبر از وجود دستار هوشمند ویژه‌ای در پلی‌استیشن خبر داد که باز هم با وجود این میکروفون همخوانی دارد. باید منتظر بود و دید که تصمیم سونی برای تاریخ عرضه این قابلیت جدید دقیقا چه زمانی خواهد بود.
 
کد مطلب: 59619
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام