۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸

فرمان صوتی وارد فیس‌بوک می‌شود

ایتنا - فیس بوک هم به جمع شرکت هایی پیوست که تلاش می کنند کنترل و مدیریت نرم افزارهای خود را با فرامین صوتی ممکن کنند.
فرمان صوتی وارد فیس‌بوک می‌شود

فیس‌بوک می گوید در تلاش برای ارتقای پیام رسان اختصاصی خود است و جذاب ترین ویژگی نسخه به روزشده آن امکان مدیریت فیس بوک مسنجر با فرامین صوتی است.
بررسی نسخه‌ای از این پیام رسان که با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد، نشان می‌دهد با فشردن دکمه ای که با علامت M مشخص شده می توان بخش های مختلف پیام رسان مذکور را با صدا کنترل کرد.

البته هنوز جزئیات مربوط به نحوه کنترل صوتی این پیام رسان اعلام نشده، اما استفاده از خدمات یادشده کاربرد پیام رسان مذکور به خصوص در شرایط دشوار مانند رانندگی را تسهیل می کند. به عنوان مثال فرد از این طریق می تواند در حین رانندگی و بدون به خطر افتادن جان خود و سایر سرنشینان پیامی را به صورت صوتی آماده کرده و با انتشار یک دستور صوتی ارسال کند.

به گزارش ایتنا از مهر، علاوه بر این، این خدمات به افراد معلول و ناتوان جسمی هم کمک می کند راحت‌تر از پیام رسان فیس‌بوک استفاده کنند. گفته می‌شود ارتقای خدمات ترجمه پیام های مختلف از زبانی به زبان دیگر هم در این مجموعه پیش بینی شده است.
فیس‌بوک آزمایش این نسخه جدید از پیام رسان خود را تایید کرده اما زمان مشخصی برای عرضه آن اعلام نکرده و مشخص نکرده که چه تعداد از قابلیت های پیام رسان فیس بوک به صورت صوتی در دسترس خواهد بود.
کد مطلب: 54349
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام