۰
plusresetminus
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۲
از سوی شرکت نوکیا؛

اپل متهم به دستکاری در نرم افزار صوتی شد

ایتنا - نرم افزار "Siri" که یکی از ویژگی‌های تلفن آی فن ۴s اپل بوده است، از موتور جست‌وجوی محاسباتی " ولفرام آلفا" برای ارائه پاسخ به برخی پرسش‌ها استفاده می‌کند.


پس از آنکه یک برنامه اپل که با فرمان صوتی کار می‌کند، نوکیا را بهترین تلفن هوشمند معرفی کرد، بحث بر سر بهترین تلفن هوشمندی که تاکنون ساخته شده بالا گرفت.

به گزارش ایتنا از مهر، تا همین چند روز پیش برنامه "Siri" اپل که با فرمان صوتی کار می‌کند در پاسخ به این که بهترین تلفن هوشمندی که تاکنون ساخته شده چیست؟ پاسخ می‌داد نوکیا لومیا ۹۰۰؛ اما اکنون این برنامه در پاسخ به همین سؤال با حالت شیطنت‌آمیز می‌گوید: صبر کن... تلفن‌های دیگری هم وجود دارد؟

پس از این تغییر نوکیا، اپل را به دستکاری این نرم افزار متهم کرد.

اپل ایجاد تغییر در این نرم افزار را تصدیق نکرده است.

نرم افزار "Siri" که یکی از ویژگی‌های تلفن آی فن ۴s اپل بوده است، از موتور جست‌وجوی محاسباتی " ولفرام آلفا" برای ارائه پاسخ به برخی پرسش‌ها استفاده می‌کند.

برای مثال در رابطه با پرسش " بهترین تلفن هوشمندی که تاکنون ساخته شده" موتور جست‌وجوی " ولفرام آلفا" با استفاده از نقدها و نظرات بهترین نتیجه را نشان می‌دهد. در این شرایط بهترین نتیجه توسط نقدهای سایت‌های فروش تلفن‌های همراه انتخاب می‌شود.

براساس گزارش بی بی سی، این درحالی است که پاسخ کنونی این نرم افزار نشان می‌دهد دیگر تلاشی برای جست‌و‌جو صورت نمی‌گیرد و پاسخ ارائه شده به آن به صورت پیش فرض آماده شده است.

تریسی پوستیل سخنگوی نوکیا اظهار داشت که واضح است که اپل به علت بی علاقگی به پاسخ "Siri" آن را تغییر داده است.

 
کد مطلب: 22220
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام