۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۰

اپل دسته بازی پلی‌استیشن 5 می‌فروشد

ایتنا- اپل پس از اعلام پشتیبانی از دسته بازی پلی استیشن 5، هم اکنون این دسته بازی بی‌سیم را در فروشگاه‌های آنلاین خود عرضه کرده است.
اپل دسته بازی پلی‌استیشن 5 می‌فروشد
اپل پس از اعلام پشتیبانی از دسته بازی پلی استیشن 5، هم اکنون این دسته بازی بی سیم را در فروشگاه‌های آنلاین خود عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  9to5mac، اپل ماه گذشته از iOS 14.5 با قابلیت‌های فراوانی نظیر آنلاک ایفون با اپل واچ؛ شفافیت ردیابی نرم افزارها و پشتیبانی از دسته‌های بازی پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس رونمایی کرد. در پی همین به روز رسانی، اپل در روز جمعه فروش دسته بازی بی سیم دوال سنس را در فروشگاه‌های آنلاین خود آغاز کرد.
 
 کاربران جدید‌ترین نسخه سیستم عامل‌های iOS، tvOS و macOS می‌توانند از این پس دسته بازی دوال سنس پلی استیشن 5 را برای انجام بازی‌های سازگار به یک ایفون، آیپد، مک بوک یا اپل تی وی وصل کنند. دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5  نیز می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار PS Remote Play و دسته بازی DualSense بازی‌های پلی استیشن را مستقیم روی آیفون، آیپد و مک بوک استریم و بازی کنند.
 
 
 
برای انجام این کار فقط کافی است تا بازی مورد نظرتان را با استفاده از دسته بازی بی سیم دوال سنس بالا بیاورید. در این شرایط این دسته با استفاده از بلوتوث به آیپد، آیفون، مک بوک یا اپل تی وی جفت می‌شود و تجربه دقت بالا و نیز فناوری PlayStation® comfort را برای شما ارائه می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید با استفاده از این دسته بازی‌های اپل آرکید را نیز بازی کنید.
 
البته فروش یک دسته بازی سوم شخص در اپل استور اتفاق دور از ذهنی نیست. اپل در کنار دسته بازی پلی استیشن 5 دسته بازی Nimbus+ MFi و دسته بازی بی سیم اکس باکس را نیز در استورهای خود به فروش می‌رساند. به این ترتیب هم اکنون مشتریان گزینه بیشتری برای یافتن دسته بازی مورد علاقه خود دارند.
 
دسته بازی بی سیم دوال سنس هم اکنون 69.95 دلار قیمت دارد و در صورت امکان می‌توان آنها را از فروشگاه‌های آنلاین اپل خریداری کرد. حداقل فعلا فروش به صورت حضوری نیز ممکن است. همچنین سونی اخیرا نسخه‌های جدید‌تر دوال سنس را با رنگ‌های سیاه و قرمز نیز به بازار عرضه کرد اما اپل فعلا تنها نسخه سفید این دسته را به فروش می‌رساند. البته متقاضیان نسخه‌های دیگر دسته دوال سنس می‌توانند خرید خود را از وب‌سایت آمازون نیز انجام بدهند.
 
کد مطلب: 65043
نام شما
آدرس ايميل شما


Maksimilian🌷ماکسیمیلیان
feedback
Iran, Islamic Republic of
آفرین اپل
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام