۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰

برنامه ‌ریزی اسپیس اکس برای انجام اولین مأموریت فضایی انسانی در بهار

ایتنا- ایلان ماسک به‌عنوان رییس اسپیس اکس اعلام کرد که مأموریت ارسال انسان به فضای این شرکت در بین ماه‌های آوریل تا ژوئن به وقوع خواهد پیوست.
برنامه ‌ریزی اسپیس اکس برای انجام اولین مأموریت فضایی انسانی در بهار
ایلان ماسک به‌عنوان رییس اسپیس اکس اعلام کرد که مأموریت ارسال انسان به فضای این شرکت در بین ماه‌های آوریل تا ژوئن به وقوع خواهد پیوست.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، حال که اسپیس اکس آزمایش پرتاب انسان به فضا را با موفقیت پشت سر گذاشته است می‌تواند انتظار داشت که این کمپانی به‌زودی مأموریت اصلی خود را به سرانجام برساند.
 
ایلان ماسک به‌عنوان مدیر کمپانی اسپیس اکس در کنفرانسی که پس‌ازاین آزمایش عمومی انجام شد اعلام کرد که این مأموریت انسانی به ایستگاه فضایی بین‌المللی احتمالاً در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی یا بین ماه‌های آوریل تا ژوئن اتفاق خواهد افتاد. اسپیس اکس با اطمینان کافی اعلام کرد که سخت‌افزار این مأموریت در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی و احتمالاً در ماه فوریه آماده خواهد شد.
 
 
 
البته لازم به ذکر است که تخمین‌های زمانی این‌چنینی همیشه درست از آب درنمی‌آیند و مشکلات زیادی در مسیر ارسال انسان به فضا وجود خواهد داشت. برنامه‌ریزی‌ها برای سفرهای فضایی همیشه با تأخیر روبرو می‌شوند و به همین جهت می‌توان انتظار داشت که بازه‌های زمانی ارائه‌شده توسط ایلان ماسک تا حد زیادی خوش‌بینانه است.
 
بااین‌حال این آزمایش انجام‌شده یکی از کامل‌ترین نمونه‌های آزمون‌های مرتبط با این مأموریت اسپیس اکس بوده است و موفقیت‌آمیز بودن آن خبر خوبی برای افراد خواهد بود. به همین دلیل هم می‌توان نتیجه گرفت که اگرچه ممکن است تخمین زمانی ایلان ماسک درست نباشد اما درهرصورت تا زمان انجام این مأموریت مدت‌زمان زیادی باقی نمانده است.
 
کد مطلب: 59617
برچسب ها: ایلان ماسک
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام