۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۷

ترویج تراشه‌‌های هوش مصنوعی اشیا توسط مدیاتک

ایتنا- مدیاتک از همکاری خود با چندین شرکت ارائه‌دهنده فناوری و خدمات طراحی برای گسترش برنامه "Rich IoT" خود برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از کاربری‌های هوش مصنوعی خبر داد.
ترویج تراشه‌‌های هوش مصنوعی اشیا توسط مدیاتک
شرکت مدیاتک از همکاری خود با چندین شرکت ارائه دهنده فناوری و خدمات طراحی برای گسترش برنامه "Rich IoT" خود برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از کاربری‌های هوش مصنوعی خبر داد.
 
به گزارشایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، برنامه Rich IoT مدیاتک شامل سه پلتفرم تراشه هوش مصنوعی اشیا به نام‌های i300B ، i300A و i500   که هرکدام از آنها با کاربری‌های متفاوتی از قبیل دستگاه‌های هوش مصنوعی، صفحه‌نمایش چندرسانه‌ای و دستگاه‌های دید هوش مصنوعی می‌ّاشند عرضه نموده است.
 
این شرکت خاطرنشان کرد که تراشه‌های i300B ، i300A و i500  مدیاتک شامل فناوری قدرتمند هوش مصنوعی برای صدا، تصویر، تشخیص اشیاء و سایر ویژگی‌های موردنیاز دستگاه‌های هوشمند امروزی است.
این تراشه‌ها با پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی و واحد پردازش هوش مصنوعی و مصرف انرژی فوق‌العاده کم برای پشتیبانی از تقاضای پردازش دستگاه‌های نسل بعدی هوش مصنوعی عرضه خواهند شد.
  
برنامه Rich IoT  مدیاتک موجب افزایش سرعت چرخه تولید می‌شوند و خطرات طراحی را برای شرکت‌ها، استارتاپ‌ها،  برندهای نوظهور و کمپانی‌ها به حداقل می‌رساند.
مهندسان و شرکای این کمپانی در همکاری با یکدیگر سعی داشته‌اند که پیشنهادهای ارزش افزوده پلتفرم‌های هوش مصنوعی اشیاء مدیاتک را بهینه‌سازی کنند تا کمپانی‌ها از این طریق بتوانند قابلیت‌ها و ظرفیت‌های هوش مصنوعی را در تراشه‌های i300B، i300A و i500 به کار ببرند و فناوری‌های جدید را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر به دست مصرف‌کنندگان برسانند.
 
علاوه بر این،  مدیاتک با معرفی Rich IoT SDK v20.0 خود قصد دارد تا Rich IoT SDK را ارتقا بدهد.
استفان لو پراویست به‌عنوان مدیر ارشد فناوری مدیاتک در این رابطه اظهار کرد که: «ما در حال گسترش نرم‌افزار Rich IoT خود هستیم تا تولیدکنندگان بتوانند به‌سرعت و به‌صورت کارآمد انواع جدیدی از محصولات متصل هوشمند قابلیت‌های ابتکاری جدید را توسعه دهند.»
 
 مدیاتک اعلام کرد که Rich IoT SDK v20.0 خود از EVK جدید طراحی‌شده توسط OLogic که تاریخ عرضه آن برای سه‌ماهه اول سال 2020 تخمین زده شده است، پشتیبانی می‌کند.
این سازه در واقع یک کامپیوتر تک بردی است که برای محاسبان هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده است و می‌تواند به سرویس‌های ابری موردنیاز کاربری‌های اینترنت اشیا نظیر خانه‌های هوشمند متصل شود.
 
کد مطلب: 59536
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام