۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴

وان پلاس 7 پرو، ارزان‌ترین تلفن همراه 5G در جهان

ایتنا - این تلفن همراه ازلحاظ ظاهری مشابه با نسخه انلاک شده‌ای است که در ماه می در آمریکا به فروش رسید. این همراه هوشمند نیز مانند 7 پرو اصلی از صفحه‌نمایش 6.67 اینچی و دوربین سلفی پاپ آپ برخوردار است. بزرگ‌ترین وجه تمایز این دو همراه هوشمند پشتیبانی نسخه لاک شده اسپرینت از شبکه 2.5 گیگاهرتزی 5G است.
وان پلاس 7 پرو، ارزان‌ترین تلفن همراه 5G در جهان

وان پلاس تلفن همراه 7 پرو مجهز به فناوری 5G خود را برای اپراتور آمریکایی اسپرینت عرضه خواهد کرد. این تلفن همراه هوشمند که وان پلاس 7 پرو 5G نام دارد فعلا ارزان‌ترین تلفن همراه 5G جهان است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، این تلفن همراه ازلحاظ ظاهری مشابه با نسخه انلاک شده‌ای است که در ماه می در آمریکا به فروش رسید. این همراه هوشمند نیز مانند 7 پرو اصلی از صفحه‌نمایش 6.67 اینچی و دوربین سلفی پاپ آپ برخوردار است. بزرگ‌ترین وجه تمایز این دو همراه هوشمند پشتیبانی نسخه لاک شده اسپرینت از شبکه 2.5 گیگاهرتزی 5G است. این همراه هوشمند با قیمت 840 دلاری خود فعلا ارزان‌ترین تلفن همراه 5G عرضه شده در جهان است. ال‌جی V50 ThinQ 5G بعدازآن با قیمت 1000 دلار و سامسونگ گلکسی اس 10 مجهز به 5G با قیمت 1300 دلار به بازار عرضه شده‌اند.
 
 
 
این اولین تلفن همراه شرکت وان پلاس است که به‌صورت انحصاری برای اسپرینت عرضه شده است. وان پلاس در سال گذشته پرچم‌دار خود یعنی وان پلاس 6T را برای اپراتور T-Mobile عرضه کرده بود ولی این بار به نظر می‌رسد که اسپرینت توانسته است این کمپانی را به عرضه دستگاهی برای این اپراتور متقاعد کند.
 
اپراتور اسپرینت به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد طیف 5G خود فعلا بزرگ‌ترین شبکه از این نسل از ارتباطات مخابراتی را در اختیار دارد. این کمپانی در روز سه‌شنبه اعلام کرد که پوشش 5G خود را در نیویورک، فونیکس، واشنگتن و لس انجلس گسترش داده است. لازم به ذکر است که شهرهای آتلانتا، شیکاگو، دالاس، هوستون و کاناس سیتی از دیگر شهرهایی هستند که در حال حاضر از پوشش 5G برخوردارند.
 
کد مطلب: 57925
نام شما
آدرس ايميل شما


سعید
feedback
Iran, Islamic Republic of
lenovo z6 pro قیمتش 400 یورو هست ارزانترین 5G
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام