۰
plusresetminus
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۹

راستی آزمایی توییت‌‌های مرتبط با 5G و کرونا توسط توییتر

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر تمامی توییت‌های محتوی عبارت‌های 5G و کووید-19 را با روشی نه‌چندان دقیق راستی آزمایی می‌کند.
راستی آزمایی توییت‌‌های مرتبط با 5G و کرونا توسط توییتر
گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر تمامی توییت‌های محتوی عبارت‌های 5G و کووید-19 را با روشی نه‌چندان دقیق راستی آزمایی می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییتر به‌قدری در استفاده از برچسب راستی آزمایی‌اش تبحر به خرج داده است که گاهی اجتناب از آن بسیار سخت می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر هر توییتی که در آن از عبارت‌های 5G و کروناویروس استفاده شده است را بدون محتوای توییت برچسب‌زنی می‌کند.
 
این شبکه اجتماعی پیش‌ازاین نیز توییت‌های تشویق‌کننده به حمله به تجهیزات 5G را حذف می‌کرد و در ماه مه تصمیم گرفت که از برچسبی برای راستی آزمایی این امر استفاده کند.
 
این شبکه اجتماعی به کاربران لینکی را برای بحث بر سر تجهیزات 5G و ارتباط آن با ویروس کرونا ارائه کرده است. اگر روی این لینک کلیک کنید به رشته‌ای از اخبار متصل می‌شوید که ارتباط میان این دو موضوع را با استفاده از منابع رسمی کاملا رد کرده است.
 

توییتر در این رابطه اعلام کرده است که برچسب‌های این شبکه اجتماعی فرایندی تکراری هستند و تمرکز آن‌ها روی توییت‌هایی است که در آن‌ها از عبارت‌های 5G و کووید-19 استفاده شده است. این کمپانی همچنین تائید کرده است که این فرایند برچسب‌زنی اشتباهاتی نیز دارد اما این اشتباه‌ها به‌مرورزمان برطرف خواهند شد.
 
حضور گسترده فرایند راستی آزمایی بدون در نظر گرفتن محتوای توییت‌ها ممکن است موجب بی‌اعتبار شدن این فرایند برای کاربران شود. بااین‌حال در صورتی این قابلیت‌ها درست به کار روند می‌توان شاهد آن بود که توییت‌های اشاعه دهنده محتوای بی‌اساس بیش‌ازپیش تضعیف شوند.
 
کد مطلب: 61198
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام