۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳

فناوری 5G در سونی با گوشی اکسپریا ۶

ایتنا - برخی از کارشناسان بر این باورند که اکسپریا ۶ به احتمال زیاد نخستین گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G سونی خواهد بود.
فناوری 5G  در سونی با گوشی اکسپریا ۶

برخی از کارشناسان بر این باورند که اکسپریا ۶ به احتمال زیاد نخستین گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G سونی خواهد بود.
به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به محوبیت و گسترش روزافزون شبکه نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G ، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی توسعه و تولید دستگاههای مجهز به قابلیت پشتیبانی از این شبکه روی آورده‌اند.

سونی نیز به عنوان یکی دیگر از غول های تکنولوژی فعال در توسعه و تولید موبایل، در تلاش است تا با طراحی و ساخت یک مدل گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G ، از سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ، ال‌جی، هواوی و اپل عقب نیفتد و با عرضه محصولات مذکور سهم هرچند اندک خود را در بازارهای جهانی حفظ کند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که اکسپریا ۶ به احتمال زیاد نخستین گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G توسعه داده شده توسط شرکت سونی خواهد بود.

آنها در ادامه پیش‌بینی‌های خود که در گزارش وب سایت gsmarena آمده است، همچنین عنوان کرده‌اند که این محصول به تراشه پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز خواهد بود.
گفته می‌شود این محصول در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت 5G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول‌های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت‌اند.
کد مطلب: 59224
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام