۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۴

نوکیا ارزان‌ترین تلفن همراه بر پایه اندروید Q را معرفی کرد

ایتنا-کمپانی اچ ام دی گلوبال در طی هفته جاری اعلام کرد که نوکیا عضو جدیدی به نام نوکیا 2.2 را به خانواده اندروید وان خود اضافه کرده است.
نوکیا ارزان‌ترین تلفن همراه بر پایه اندروید Q را معرفی کرد
کمپانی اچ ام دی گلوبال در طی هفته جاری اعلام کرد که نوکیا عضو جدیدی به نام نوکیا 2.2 را به خانواده اندروید وان خود اضافه کرده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی firstpost، مشخصات سخت‌افزاری نوکیا 2.2 هنوز مشخص نشده است اما این تلفن همراه هوشمند با اندروید پای عرضه خواهد شد و به‌سرعت به اندروید Q به‌روزرسانی خواهد شد.
 
ازآنجایی‌که نوکیا 2.2 به آخرین سیستم‌عامل گوگل مجهز خواهد بود پس از آخرین فناوری هوش مصنوعی بازار بهره‌مند خواهد شد. کاربران می‌توانند با استفاده از دکمه فیزیکی اختصاصی دستیار گوگل که بر روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است، از این هوش مصنوعی سوال بپرسند، نور خانه هوشمند خود را تنظیم کنند و برنامه روزانه خود را بررسی کنند.
 
 
 
این تلفن همراه هوشمند به لحاظ سخت‌افزار از پردازنده 2 گیگاهرتزی Helio A22 کمپانی مدیاتک استفاده می‌کند. همچنین دو گزینه برای رم و حافظه داخلی برای این دستگاه تعریف شده است که کاربران می‌توانند به خریداری نسخه‌های 2 یا 3 گیگابایتی رم و 16 یا 32 گیگابایتی حافظه داخلی بپردازند. دوربین 5 مگاپیکسلی موجود در بدنه جلویی این همراه هوشمند علاوه بر ثبت تصاویر سلفی برای قفل‌گشایی با تشخیص چهره نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.
 
همچنین نوکیا وجود دوربین 13 مگاپیکسلی در بدنه پشتی نوکیا 2.2 را تائید کرده است. نوکیا 2.2 با برچسب قیمتی 99 یورو (حدود 112 دلار آمریکا) به بازار عرضه خواهد شد و قیمت این تلفن همراه در بازار هندوستان نیز 6999 روپیه خواهد بود.
 
کد مطلب: 56897
برچسب ها: نوکیا گوگل
مرجع : firstpost.us
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام