۰
plusresetminus
شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸

گوگل باگ منتهی به خرابی اندروید Q را رفع کرده است

ایتنا- گوگل مشکل "چرخه بوت شدن" که موجب آزار نصب کننده‌های اندروید Q نسخه بتا شده بود را برطرف کرد.
گوگل باگ منتهی به خرابی اندروید Q را رفع کرده است
شرکت گوگل مشکل "چرخه بوت شدن"  که موجب آزار نصب کننده‌های اندروید Q نسخه بتا شده بود را برطرف کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اخیرا کاربران تلفن‌های همراه پیکسل از قبیل پیکسل 2 XL و پیکسل 3 از نصب نشدن این به‌روزرسانی و واردکردن تلفن همراهشان در چرخه بوت شدن، شکایت کرده‌اند.
به نظر می‌رسد که این مشکل به یک نقص کامپیوتری ارتباط داشته باشد که گوگل را به تعلل در عرضه نسخه چهارم بتای اندروید Q واداشته بود.
 
یکی از کاربران در این‌ باره گله کرد که: «کمک! پیکسل 3 من بعد از تلاش برای نصب Q بتا 4 در چرخه بوت شدن گیر افتاده است. حدود 20 دقیقه است که تنها لوگوی گوگل به همراه نوار پیشرفت در زیر آن برایم نمایش داده می‌شود.»
 
 اندروید Q
 
کاربر دیگری با مشکل مشابه در این زمینه اعلام کرد که: «من هم این مشکل را دارم. 30 دقیقه برای ورود به صفحه تنظیمات کارخانه تلف شد و هم‌اکنون 15 دقیقه است که وارد صفحه دوم لوگوی گوگل و نوار پیشرفتی شده‌ام که احتمالاً پیچ پیشرفتی نخواهد داشت.»
 
البته گوگل در روز سه‌شنبه اعلام کرد که توانسته است تا این مشکل را برطرف کند و عرضه اندروید Q نسخه بتا 4 از سر گرفته شده است.
همچنین این کمپانی تصاویر قابل دانلود را برای توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی کرده است.

این کمپانی در این رابطه اظهار داشت که: «ما این مشکل را که برخی از کاربران را زمان به‌روزرسانی به بتای 4 تحت تأثیر قرار داده بود برطرف کرده و عرضه به‌روزرسانی‌ها را از سر گرفته‌ایم. تمامی دستگاه‌های مشمول (حتی آنهایی که بتا 4 نسخه QPP4.190502.018 را نصب‌کرده‌اند) به‌روزرسانی بتا نسخه4 QPP4.190502.019 را دریافت خواهند کرد. هم همچنین تصاویر قابل دانلود را برای توسعه‌دهندگان به‌روز کردیم.»
 
کد مطلب: 56938
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام