۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷

قیمت ویژه محصولات اریکسون برای همه‌گیر کردن فناوری 5G در جهان

ایتنا-کمپانی ارائه‌دهنده زیرساخت‌های تلکام سوئدی اریکسون در پی تصمیمی منصفانه و برای پیشبرد نیازهای فناوری 5G در بازارهای کم‌توان نظیر کشور هند، نرخ حق امتیاز خود را از 5 دلار برای هر دستگاه به 2.5 دلار کاهش داده است.
قیمت ویژه محصولات اریکسون برای همه‌گیر کردن فناوری 5G در جهان
کمپانی ارائه‌دهنده زیرساخت‌های تلکام سوئدی اریکسون در پی تصمیمی منصفانه و برای پیشبرد نیازهای فناوری 5G در بازارهای کم‌توان نظیر کشور هند، نرخ حق امتیاز خود را از 5 دلار برای هر دستگاه به 2.5 دلار کاهش داده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gadgetsnow، در حالی‌ که کمپانی‌هایی نظیر نوکیا و کوالکام آمریکایی نرخ حق امتیاز برای هر دستگاه را به ترتیب 3.5 و 16.25 دلار اعلام کرده‌اند، اما کمپانی اریکسون رقم 2.5 دلار برای هر دستگاه را پیشنهاد داده است.
در سال جاری میلادی 30 عدد از دستگاه‌های مجهز به فناوری 5G و برخوردار از پردازنده‌های کوالکام به بازار عرضه خواهند شد و در این میان سامسونگ و هواوی نیز دستگاه‌های مجهز به پردازنده‌های ساخت خود را به بازار عرضه می‌کنند.
 
 اینترنت و ارتباطات 5G

بر اساس تحلیل‌های ارائه‌شده از سوی تحلیلگران فعال در زمینهٔ مرتبط، امسال دستگاه‌های مجهز به فناوری 5G در دسته‌بندی پرچم‌دارها خواهند بود و درنتیجه قدرت خرید بخش عظیمی از بازار توانایی استفاده از محصولات 5G را ندارد، اما در طی سال‌های آینده با ورود این فناوری به دستگاه‌های میان رده، بازار برای استفاده از فناوری 5G به‌خصوص در کشورهای نظیر هند که دستگاه‌های مقرون به صرفه در آن از اهمیت خاصی برخوردار است، روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
 
همچنین کشور هند ازجمله کشورهایی است که سیاست حق مالکیت معنوی را به تثبیت رسانده است و همین امر موجب شده است تا بسیاری از کمپانی‌های فعال درزمینهٔ فناوری 5G و اینترنت اشیا بتوانند به‌راحتی به بازار این کشور ورود کنند.
به‌ این‌ ترتیب ورود اریکسون و دیگر کمپانی‌های تلکام به این کشور بیش‌ از پیش آسان خواهد شد و رقابت آنها برای تصاحب بازار هند موجب کاهش قیمت ارائه خدمات 5G و درنتیجه منفعت رسانی به کاربران نهایی خواهد شد.
 
کد مطلب: 55398
برچسب ها: اریکسون 5G
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام