۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰

دوبرابر شدن سرعت اینترنت 5G در انگلستان

ایتنا- اپراتور بریتانیایی تری (Three) به تازگی اعلام کرده است که در ماه اوت شبکه 5G خود را با دو برابر سرعت رقبای خود راه‌اندازی خواهد کرد.
دوبرابر شدن سرعت اینترنت 5G در انگلستان
اپراتور بریتانیایی تری (Three) به‌تازگی اعلام کرده است که در ماه اوت شبکه 5G خود را با دو برابر سرعت رقبای خود راه‌اندازی خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، شرکت تری اخیرا اعلام کرد که شبکه 5G این کمپانی در ماه اوت برای اولین بار در قالب سرویس پهنای باند خانگی در لندن راه‌اندازی خواهد شد.
علاوه بر این پهنای باند خانگی و موبایلی این سرویس تا پایان سال 2019 میلادی در 25 شهر عرضه خواهد شد. این شهرها شامل بیرمنگهام، بولتون، بردفورد، لیورپول، منچستر، برایتون، بریستول، کاردیف، کاونتری، دربی، ادین برو، گلسگو، هال، لیدز، لستر، میدلزبرو، ناتینگهام و چندین شهر دیگر هستند.
 
 با این حال به نظر می‌رسد که تری از سایر رقبای خود در این زمینه اندکی عقب مانده است و اپراتورهای دیگر این کشور نظیر EE و  Voda هم اکنون فناوری یاد شده را عرضه کرده اند یا در طی چند هفته آینده عرضه خواهند کرد.
البته این تاخیر برای ادعای ارائه سرعت دو برابری نسبت به دیگر رقبا اندکی غیرمنطقی  ولی امیدوار کننده به نظر می‌رسد.
 
 اینترنت 5G
 
مقامات تری با خوشبینی اعلام کرده‌اند که: «طیف 5G ارائه شده از جانب تری، دو برابر رقبای نزدیک خود است که همین امر موجب ارائه سرعت‌های بسیار بالا برای مشتریانش می شوند. از همه مهم‌تر، تری تنها اپراتوری است که می‌تواند تجربه 5G  نیازمند به طیف 5G هزار مگاهرتزی تعریف شده از جانب ITU  را ارائه کند.»
 
تری هنوز میزان سرعت دانلودی که می توان از فناوری 5G ارائه شده از سوی این کمپانی انتظار داشت را اعلام نکرده است، اما در آزمایش های اخیر کمپانی هواوی، شرکت یاد شده توانست سرعت دانلودی برابر با حدود 2 گگیابیت بر ثانیه ارائه کند.
دیو دیسون به عنوان مدیر ارشد اجرایی این کمپانی در رابطه با این موضوع اظهار داشت: «مشخص است که مشتریان و تجارت ها دیتای بیشتر و بیشتری می خواهند. ما بهترین شبکه انگلستان در زمینه دیتا را در اختیار داریم و بازار را به سمت استفاده کاربر از فناوری های 3G و 4G سوق دادیم.»
 
تری هنوز قیمت خدمات 5G خود را اعلام نکرده است و هنوز مشخص نیست که آیا به‌روزرسانی از فناوری‌های سابق به این فناوری جدید رایگان خواهد بود یا خیر.
هم‌چنین عرضه بسته‌های دیتای نامحدود توسط این کمپانی هنوز مشخص نیست.
 
کد مطلب: 56920
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام