۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰

از سال ۲۰۲۵ با تاکسی هوایی به مقصد می‌روید

ایتنا - اوبر هم اکنون مدل مفهومی یک تاکسی پرنده را با نام Elevate به نمایش گذاشته است و پیش‌بینی می‌کند در سال 2020 میلادی برای نخستین بار این تاکسی پرنده را مورد آزمایش قرار دهد.
از سال ۲۰۲۵ با تاکسی هوایی به مقصد می‌روید
شرکت «بِل‌هلی‌کوپر» از انعقاد قرارداد جدیدی با شرکت تاکسی‌یاب اوبر خبر داده است تا به موجب آن در سال 2025 میلادی نخستین خطوط هوایی تاکسی جهان راه‌اندازی شود.

به گزارش ایتنا به نقل از بلومبرگ، «پاتریک مولای» مدیرعامل شرکت هلی‌کوپترساز در این خصوص گفت: «تاکسی هوایی گام بعدی در این صنعت محسوب می‌شود و این مسئله برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد که مطمئن شویم یکی از ده‌ها شرکت بزرگ محسوب می‌شویم که روی این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنیم.»

آقای مولای همچنین توضیح داد که شرکت او تاکسی‌های هوایی را یک هدف دردسترس و بسیار نزدیک می‌بیند و از نظر او سوار شدن به تاکسی‌های هوایی بسیار زودتر از آنچه که مردم تصور می‌کنند اتفاق می‌افتد.

این طور که در آخرین گزارش‌های رسیده اعلام شده است، نخستین آزمایش‌های عملی برای خطوط هوایی تاکسی دریکی از دو شهر دالاس آمریکا یا دبی امارات صورت می‌گیرد و این آزمایش به میزان تمایلات و استقبال مردم برای استفاده از این خطوط هوایی بستگی دارد.

نخستین صحبت‌ها در مورد راه‌اندازی تاکسی پرنده سال 2017 میلادی مطرح شد و آن زمان شرکت اوبر اعلام کرد با همکاری پنج شرکت بزرگ دیگر که در عرصه سفرهای هوایی تخصص دارند، این مسئله را بررسی می‌کند.

شرکت اوبر هم اکنون مدل مفهومی یک تاکسی پرنده را با نام Elevate به نمایش گذاشته است و پیش‌بینی می‌کند در سال 2020 میلادی برای نخستین بار این تاکسی پرنده را مورد آزمایش قرار دهد.
 
کد مطلب: 52299
نام شما
آدرس ايميل شما


Pexol
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من تا همین امروز صبح به راحتی وارد هارد seagate خود شدم وهیچ مشکلی نبود اما ناگهان در هنگام جابهجایی اطلاعات کامپیوتر کند شد و هر چند بار هم که هارد رو به دستگاه های مختلف هم زدم کندی و بالا نیامدن هارد اتفاق افتاد ایکن هارد تو مای کامپیوتر هست اما تا رکش کلیک میکنم دوباره کامپیوتر کند میشود لطف کنید راهنمایی کنید چکار کنم متشکرم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام