۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴

جزئیات تغییرات جدید در برنامه دوربین ویندوز 10

ایتنا- مایکروسافت، چند مورد از تغییراتی که قرار است در اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 ایجاد شود را بیان کرد.
جزئیات تغییرات جدید در برنامه دوربین ویندوز 10
اخیراً شرکت مایکروسافت، نسخه اخیر ویندوز 10 را با یک سری از قابلیت‌ها و پیشرفت‌های جدید عرضه کرده است. در میان توضیحاتی که در مورد این نسخه بیان شده، نکاتی در مورد اپلیکیشن ویندوز کمرا به چشم می‌خورد.
اکنون مایکروسافت، هفت مورد از تغییراتی که در برنامه مورد بحث اعمال شده را بیان و به مسائل پیرامون این برنامه اشاره نموده است.

به گزارش ایتنا از رایورز مایکروسافت اعلام کرده که کاربران ویندوز 10 می‌توانند انتظار داشته باشند که برنامه دوربین، رفتار شخصی‌سازی‌شده بیشتری از خود نشان دهد که می‌توان از بین آنها به یادآوری آخرین مرتبه استفاده از دوربین و آخرین صحنه، توانایی مدیریت همزمان دو دوربین و گزینه‌های وضوح بیشتر اشاره نمود.

بدین‌ترتیب، کاربران از این پس می‌توانند از تمام دوربین‌ها به صورت موازی یا مختلف (در صورت اجازه ویندوز) استفاده نمایند. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند با استفاده از دوربین سمت راست، ویدئو ضبط نموده و با دوربین سمت چپ، عکس گرفته و آن را ایمیل کند.
علاوه بر این، آخرین مرتبه استفاده از دوربین، در حافظه برنامه مانده و می‌تواند به شخص اعلام کند.
 
کاربران همچنین می‌توانند وضوح‌ بیشتری برای تصاویر خود انتخاب کنند. البته اگر در برنامه ویندوز اینسایدر نباشید، نمی‌توانید از این تغییرات بهره‌مند شوید.

این موارد و مزایا، به صورت بخشی از بروزرسانی بعدی ویندوز 10 عرضه خواهد شد. این بروزرسانی در چند ماه آینده ارائه خواهد شد.
 
کد مطلب: 51779
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام