۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

مایکروسافت مشکل به‌روزرسانی ویندوز 10 را برطرف کرد

ایتنا- مایکروسافت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات حاصل از به‌روزرسانی اخیر ویندوز 10 انجام داد و در نهایت اعلام کرد که اشکال اخیر این به‌روزرسانی که فایل‌ها را حذف می‌کرد پس از تلاش کارشناسان برطرف شده است.
مایکروسافت مشکل به‌روزرسانی ویندوز 10 را برطرف کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی جدیدترین و آخرین به‌روزرسانی ویندوز 10 را به بازار عرضه کرد.
پس از عرضه این به روزرسانی کاربران اعلام کردند که در این نسخه، یک اشکال مهم و اساسی دیده می‌شود. برخی از فایل‌های کاربران معترض پس از به‌روزرسانی ویندوز پاک شده بود.
خبر خوش این‌که متخصصان شرکت مایکروسافت تمام تلاش خود را به کار بستند و موفق شدند که این اشکال را برطرف کنند و به تازگی جدیدترین نسخه به روزرسانی ویندوز اینسایدر را منتشر کردند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، شرکت مایکروسافت اعلام کرد: «گزارش‌های زیادی در رابطه با اشکالات موجود دریافت کردیم و تمام این موضوعات را بررسی و تجزیه و تحلیل کردیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اشکال کار از کجاست و به رفع آن اشکال پرداختیم و خوشبختانه موفق شدیم که این مشکل را حل نماییم.»
 
این شرکت در ادامه بیانیه خود افزود: «قصد داریم که به زودی گامی جدید برای عرضه به‌روزرسانی اکتبر ویندوز 10 برداریم و نسخه جدید را در اختیار جامعه هواداران ویندوز اینسایدر قرار دهیم. کماکان در حال بررسی بازخوردها هستیم و تلاش می‌کنیم که در یک فرصت مناسب گام‌های بعدی را برای بهبود و پیشرفت ویندوز 10 برداریم.»
 
 

گفتنی است این ویندوز فقط برای هواداران اینسایدر عرضه شده است و در واقع کسانی که اینسایدر محسوب نمی‌شوند قادر به دریافت این به‌روزرسانی نخواهند بود.
عرضه مجدد به این خاطر انجام شد که کاربران بدانند مایکروسافت به مسائل رسیدگی می‌کند و کاربران می‌توانند وجود هر گونه اشکال و ایراد را به اطلاع دهند تا ما با بررسی معایب  و مزایا، مسیری که ویندوز 10 باید در آن هدایت و مدیریت شود را مشخص نماییم.»
 
با این وجود مایکروسافت از تمامی افرادی که فایل‌هایشان حذف شده است، درخواست کرد که با مرکز پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرند و اعلام کرد که می‌تواند با ابزارهایی کارآمد این فایل‌ها را بازگردانی کند.
البته ممکن است که این کار برای کاربران و سیستم کمی مشکل باشد ولی در نهایت فابل‌ها قابل بازگردانی هستند.
 
کد مطلب: 54400
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام